четвртак, 03. август 2017.

Zaful New In #8 + poklon za vas

Pozdrav drage moje devojke! Napokon sam redovnija u pisanju postova i to me veoma raduje. Za danas sam pripremila još jednu listu noviteta sa ZAFUL sajta, a već u narednim danima vas čeka novi beauty post. Ovoga puta u porudžbini se našla i sitnica za vas (ako me pratite na instagramu mogle ste već videti to), a gledaću da to praktikujem češće jer vidim da je interesovanje veliko. :)

Da ne bih dužila sa uvodom počeću odmah sa predstavljanjem proizvoda iz ove porudžbine. Jedan proizvod još uvek čekam da stigne, ali zato su tu čak dva koja nisu stigla prošlog puta. 


8 Pcs Makeup Brushes Set - Rose Gold - Za početak tu je set četkica koji sam uzela kao dopunu svojoj kolekciji četkica. Iskreno, uzela sam ih najpre zbog toga što su mi se dopale vizuelno, ali se ispostavilo da je set dosta kvalitetan i upotrebljiv. Jedinu zamerku imam na ovu dužu četkicu za blendanje - meni je premekana za tu dužinu. Inače sjajan odnos cene i kvaliteta. Prala sam ih do sada dva puta, nisu se linjale uopšte, ali sam primetila da se ove veće četke suše nešto duže u odnosu na ostale koje imam. Verujem da je to zbog gustine dlake i velike vlažnosti u vazduhu ovih dana. Sve u svemu preporučujem vam ih od srca.

Izgled kupaćeg od napred.

High Waisted Cut Out Swimsuit - Black Xl - Mislim da je ovaj kupaći stvar koja je najduže putovala do mene ikada. Prvo, ljudi sa sajta mi nisu poslali obaveštenje da je poslat paket, a onda je dostavljen pogrešnoj devojci. Srećom, bila je fina pa me je nazvala kako bi mi vratila moj paket. Kupaći je prelep i dosta je kvalitetno odrađen. Čvrst je i ne providi se, a materijal na bokovima je kao mrežica(zbog toga se nazire etiketa kroz njega). Model mi se jako dopada, ali na žalost gornji deo mi je velik, a donji komotan. Međutim smislila sam način kako da smanjim gornji, dok donji i ovako može da prođe jer je kao što sam već rekla materijal dovoljno čvrst. Takođe sjajan odnos cene i kvaliteta - za malo novca dobijate super trendi kupaći. :)

Izgled kupaćeg od pozadi.

Rhinestone Lace Star Choker Necklace Set - White - Set od tri čokera i lančeta. Sve je jako lepo odrađeno, ali nije ništa specijalno. Čokeri kao čokeri. :) Svakako, dosta jeftinije nego ako ih kupujete u radnjama kod nas, pa vredi pogledati ukoliko ste kao i ja ljubitelj najrazličitijeg nakita.

Artificial Gems Embellished Candy Color Earrings - Azure - Ove prelepe minđušice sam naručila za poklon. Veoma su kvalitetno odrađene i deluju dosta skupo, tako da ako volite nakit ovog tipa obavezno pogledajte. :)

Fishnet Bowknot Embellished Anklet Socks - Black - Obične mrežaste sokne sa satenskim mašnama pozadi su nešto što mi je oduvek bilo simpatično, pa sam ih naručila kako bih ih nosila na patike čim malo zahladi napolju. :)

I za kraj, ali ne najmanje bitno...

6 Pcs Ombre Makeup Brushes Set - Golden - Set četkica koji će osvojiti neka od vas. Sada vidim da je ovaj set na sajtu rasprodat, pa ukoliko želite da ga posedujete ovo je idealna prilika da okušate sreću. :) Ja sam četkice otvorila samo radi slikanja i zatim ih vratila u njihovu originalnu ambalažu. Radi se o malom setu idealnom za svaki neseser, pa ga možete koristiti za putovanja. U njemu imate dovoljno četkica za neka osnovna šminkanja i kao takav je pogodan za svaku devojku koja voli šminku. :)

Ako želite da se igrate posetite moj instagram OVDE i prijavite se.

Želim vam puno sreće! 

Do sledećeg posta,
K. ♥

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*