петак, 11. август 2017.

Banggood New In #1

Pozdrav drage moje devojke! Danas je tu još jedan post sa novitetima. Ovoga puta je to moja prva porudžbina sa Banggood sajta. U suštini sam zadovoljna brzinom isporuke (proizvodi su stigli za oko dve nedelje, iako mi je rečeno da će putovati oko mesec dana), ali ne i samim načinom isporuke.

Wishlistu koja je nastala pre porudžbine ste mogle videti ovde, međutim nije sve bilo dostupno, pa sam napravila izvesne izmene.


Stainless Steel Cosmetic Makeup Color Mixing Palette Spatula Nail Art Tool Set  - Za početak tu je ova makeup paletica sa spatulom. I spatula i paleta su napravljene od nerđajućeg čelika, imaju pristojnu težinu (nisu plehane) i veoma se lako održavaju. Mislim da bi svi šminkeri, ali i devojke koje vole da se šminkaju trebali da imaju nešto slično u svojoj kolekciji, jer ovo zaista štedi količinu proizvoda koji se koriste (proizvodi ne upijaju u kožu ruke pri šminkanju), a i higijenskije je.



ROMOSS Nylon Braided 2.1A Micro USB 1m/3.28ft Charging Data Cable For Android - Naručila sam prelepi kablić za android, a stigao mi je prelepi kablić za ajfon... Srećom, odgovara mojoj najboljoj drugarici pa i nije promašena investicija, ali je svakako minus za uslugu na sajtu.





Professional Camera Adjustable Tripod Stand Holder Live Selfie Stick for iPhone Samsung  - Ono čemu sam se najviše radovala, a što me je najviše razočaralo jer je stiglo polomljeno... Stativ, iskoristiv, ali polomljen jer nije dovoljno dobro bio zaštićen pri transportu... Svakako, dobra je cena, pa ukoliko vas zanima nešto slično pogledajte.


Da li ste nekada naručivale nešto sa ovog sajta? Kakva su vaša iskustva?

Do sledećeg (beauty) posta,
K. ♥


4 коментара:

  1. Stativ izgleda zanimljivo, kao i punjac. Predivna roze nijansa, mada eto ovih postom se nisam odusevila pomenutim sajtom.
    https://50nijansiroze.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sama usluga sajta je veoma dobra - problem je u isporuci, koja verujem dosta zavisi i od ljudi u našoj pošti...

      Избриши
  2. Ja već dugo želim da naručim organizator za šminku i ne usuđujem se baš zbog ovakve isporuke pa se držim sandala, krpica i torbi haha :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam organizator naručila pre nekoliko meseci, nije bilo nikakvih problema pre svega jer je plastika daleko kvalitetnija... Međutim ovo me je baš rastužilo, stativ je toliko izgruvan bio kada je stigao do mene da je to neverovatno. Ali dobro - poslužiće... :D

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*