субота, 08. јул 2017.

Zaful Wishlist #8

Ćao drage moje devojke! Danas je tu lista želja za ZAFUL sajt. Već i same znate koliko obožavam Zaful kao sajt i već zaista dugo ostvarujemo prelepu saradnju, pa sam ovoga puta pri poručivanju osim i za sebe rešila da naručim nešto i za vas. Dakle, za dvadesetak dana kada proizvodi stignu očekujte jednu nagradnu igru na nekoj od mojih društvenih mreža. :)

Na sajtu su aktuelna ogromna sniženja što možete videti ovde - Zaful bikini red Summer 2017 Promotion, a dodatni popust od 10% možete dobiti ukoliko ukucate kod ZafulChen ili Zafullns :) 

Self Tie High Slit Floral Maxi Surplice Dress - Yellow - Već duži period tražim savršenu maxi haljinu i mislim da sam je napokon pronašla! Jedva čekam da stigne, nadam se da će mi odgovarati.


Rhinestone Lace Star Choker Necklace Set - White - Čoker manija ne jenjava. Ovaj set sam doduše prvenstveno naručila zbog ovog lančeta, ali svakako ću i čokere vrlo rado nositi.


 Fishnet Bowknot Embellished Anklet Socks - Black - Mrežaste soknice su nešto što vrlo rado nosim na patikice, a ovima sa satenskom mašnom zaista nisam mogla da odolim. 

8 Pcs Makeup Brushes Set - Rose Gold - Ovaj set Rose Gold četkica sam naručila sebi iz razloga što mi se veoma dopada kako izgledaju. Činjenica je da mi zaista nisu bile neophodne, ali četkica nikad dosta... :)

6 Pcs Ombre Makeup Brushes Set - Golden - I za kraj ovaj jedan set četkica u Unicorn fazonu koji će imati prilike jedna od vas da osvoji čim set dođe do mene. :) 

To bi bilo sve za ovu porudžbinu sa Zafula, nadam se da vam se dopada.
Do sledećeg posta,
K. ♥

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*