петак, 07. јул 2017.

Zaful New In #7

I nakon turbulentnog perioda života, napokon je tu novi post (opet) sa novom pošiljkom sa ZAFUL sajta.

Neću dužiti sa pričama, ali ću definitivno ovoga puta obećati da ću biti redovnija sa beauty postovima, jer mi zaista nedostaju.


Kimono Sleeve Floral A-Line Dress - Floral - Mislim da je ova haljina apsolutno najlepše skrojena haljina koju ja posedujem. Savršen materijal, savršen kroj, stoji mi kao salivena. Preporučujem vam svakako da je uzmete u obzir ukoliko tragate za letnjom haljinom koju možete nositi u najrazličitijim prilikama. Haljina je od tankog, laganog pamuka, V izrez(ovaj napred, ali i na leđima) nije predubok kao što možda izgleda na slikama sa sajta. Savršeno stoji i na ravne sandale, ali i na crvene salonke, pa je tako zaista komad koji u letnjim danima možete kombinovati za sve prilike. Ja nosim veličinu 40/42 i naručila sam XL, ali svakako preporučujem da pogledate tabelu veličina pri vašoj porudžbini.



 Crisscross Strap Cut Out Swimsuit - Green - Jednodelni kupaći su od prošle godine veoma popularni, a kako sam veliki fan maslinasto zelene boje ovaj sam morala posedovati. Takođe sam naručila XL veličinu i stoji mi kao saliven. Veoma je čvrst, a opet dovoljno rastegljiv, pa se osećate dovoljno komotno u njemu. Trake su ono što me je kod ovog modela najviše plašilo, međutim savršeno prate liniju tela. Za ovaj novac definitivno ne možete u našim radnjama pronaći ovako kvalitetan kupaći, pa vam svakako preporučujem da ga pogledate ukoliko tragate za dobrim jednodelnim modelom. Osim u zelenoj boji, dostupan je i u crnoj i bordo.


Biću slobodna da kažem da je ovo možda i moja najbolja porudžbina do sada. Veoma sam zadovoljna sa oba proizvoda i rekla bih da je ovoga puta kvalitet daleko iznad cene koja je više nego povoljna i pristupačna svima. Takođe, ukoliko ukucate kod ZafulChen možete dobiti i dodatni popust. 

Kako vam se dopada moja porudžbina?
Da li imate nešto da mi preporučite za sledeću?

Do sledećeg posta,
K. ♥

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*