субота, 08. јул 2017.

Sammydress Wishlist #3

Ćao drage moje! Danas je tu i lista želja za sajt Sammydress. I ovoga puta sam sebi ispunila želju i naručila nešto što merkam već neko vreme. 

Na sajtu su trenutno velika sniženja i možete ih videti ovde -> Sammydress summer 2017 Promotion a možete dobiti popust od dodatnih 10% ukoliko iskoristite kodove SammydressChen  ili Sammydresslns:)
Metal Detail Printed Handbag - Black - Kao što ste do sada možda i mogle da primetite veliki sam fan kvalitetnih torbi i torbica. I ovoga puta odlučila sam se za jedan manji model koji se može nositi kako u dnevnim tako i u večernjim prilikama. Na slikama deluje dosta efektno, pa mi samo preostaje da se nadam da je takva i uživo. :) 



Touch Screen Adjustable Light 16 LEDs Desktop Makeup Mirror - White - Pošto mi se u selidbi slomilo moje ogledalo koje sam do sada koristila rešila sam da se počastim ovim sa LED sijalicama. Mislim da će mi veoma koristiti kako pri šminkanju, tako i pri sređivanju obrva zbog lampica koje poseduje. Jedva čekam da stigne! 


 I naravno, ni jedna moja porudžbina ne može da prođe bez veštačkih trepavica, jer su one nešto što zaista mnogo trošim. Ovoga puta sam pored standardnih 5 Pairs Dense Lengthen Fake Eyelashes - White koje stalno naručujem i koje svi obožavaju naručila i jedne 1 Pair Dense Lengthen Fake Eyelashes - Black pošto sam odlepila kad sam videla kako izgledaju. :) Kada stignu obavezno moram odraditi neki look sa njima da vam ih pokažem. :) 


To je sve za danas drage moje,
do sledećeg posta.
K. ♥

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*