петак, 07. јул 2017.

Rosegal New In #2

Ćao devojke! Danas je tu i post sa novitetima sa Rosegal sajta.
Šta mi je sve to stiglo ovog puta - saznajte u narednim redovima. :)


 Asymmetrical Color Block Plus Size Long T-Shirt - White And Black - Pre svega tu je ova tunika koju sam naručila za mamu. Njoj se na slici veoma dopala, međutim prilično smo se obe razočarale kvalitetom kada je stigla. Kroj je veoma lep i zanimljiv, veličina odgovara naručenoj veličini, međutim ovaj beli deo je prilično providan i izgleda nekako prljavo u odnosu na crni deo. Da je duplo manje koštala pa i da joj oprostimo, ali za skoro 11$ je mogla i bolje izgledati... 

Plus Size Crochet Panel Elastic Waist Shorts - Black - Tu je i jedan šorc za mene. Ovo su zapravo više neke kratke suknja pantalone, jer je izuzetno široko, doseže skoro do kolena i ima džepove. Veoma je lep i zgodan za ove vrele dane. Kao što sam već rekla pristojne je dužine, pa se može kombinovati za razne prilike kako uz obične majice i ravne sandale, tako i uz bluzice i neke sandale na platformu. Detalji su jako lepo urađeni i veoma je kvalitetan. Jedina mana je što se kao i sve crne stvari jako teško slika, pa na slikama deluje teget, ali verujte na reč crn je. :D
Nešto je skuplji, ali vredi svakog dolara.


2 Pcs Microfiber Makeup Removing Cloth - Rose Red - Naručila sam i ove mikrofiber peškiriće čija je prvobitna namena skidanje šminke, međutim ja ih koristim za čišćenje, odnosno dezinfekciju četkica između dva klijenta za redom. Pokazali su mi se dosta bolje u tu svrhu nego klasični frotirski peškiri. Šminka se sa njih mnogo lakše pere, a četkice se dosta brže očiste(naročito ukoliko je reč o kremastim proizvodima).
MAANGE Makeup Brush Dry Cleaning Sponge Box - Silver - Tu je i proizvod koji mi je zaista veliko iznenađenje. Reč je o sunđeru za čišćenje četkica. Ja sam ga koristila više puta do sada i mogu vam reći da je zaista odlično ukoliko kao i ja pored gomile četkica imate par omiljenih za senke koje redovno koristite za sve moguće boje. Stvar je u tome da ovo sunđerče čisti svu boju sa četkice tako da četkica nakon toga bude suva i odmah spremna za upotrebu. Sigurno naručujem opet i preporučujem svima.

 Tassel Leaf Faux Leather Strand Bracelet - Pink - Ovu narukvicu sam naručila samo zato što je roze. Prelepa mi je, nekako letnja i mislim da može dosta dobro da se kombinuje. Kopča je magnetna i veoma čvrsto drži što me je oduševilo. Osim u roze boji dostupna je i u plavoj i crnoj.

Mew Starry Sky Babysbreath Autorotation LED Night Light - Purple - I najslađe za kraj. :) Lampa koja u sobi projektuje zvezdano nebo je nešto čemu sam se najviše radovala. Naručila sam je prvenstveno zbog brata, međutim sada svi podjednako uživamo u njoj. Lampa može da radi na baterije ili na struju (uz nju se dobija kablić koji se kači na usb adapter) i ima opciju rotacije, kao i belog i šarenog svetla. Mi najčešće koristimo opciju rotacije sa belim svetlom i apsolutno je magična da razmatramo kupovinu još jedne da se ne bi otimali oko ove. :D

video

I to bi bilo sve za ovu porudžbinu.
Do sledećeg (nadam se skorijeg posta),
K. ♥


1 коментар:

  1. Post je odlican. I ja imam slican projektor. Sorc mi se bas dopada kao i narukvice koje obozavam da nosim. :)


    Ako mozes pogledaj moj blog :
    http://wwwsabrinasworld.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*