недеља, 23. јул 2017.

Recenzija: Catrice Modern Matt Eyeshadow Pallete (The Must-Have Matts)

Pozdrav drage moje devojke! Kao što već i iz naslova možete da vidite, danas sam tu sa recenzijom jedne drogerijske palete senki koju u poslednje vreme veoma često i rado koristim. U pitanju je paleta mat senki brenda Catrice, pa ako vas zanimaju moji detaljniji utisci obavezno nastavite da čitate. 



I ovoga puta najpre želim da prokomentarišem pakovanje proizvoda. Kao i većina drogerijskih paleta i ova dolazi u jednostavnom pakovanju od providne plastike. Naziv palete je ispisan srebrnim slovima koja su se tokom ova dva meseca koliko paletu posedujem baš dosta ogulila, ali meni to i ne smeta preterano. Na poleđini pakovanja su naznačeni sastojci, rok trajanja (24 meseca od otvaranja), predlog korišćenja palete kao i gramaža (10g, odnosno oko 1.1g po senki što je neki prosek kada su palete u pitanju). Takođe, naznačeno je i to da se ove palete proizvode u Italiji.


Sama paleta se sastoji od devet mat senki neutralnih, biću slobodna da kažem osnovnih tonova. Sve nijanse, osim poslednje braon su hladnijeg tona, međutim i kao takva je pogodna za samostalno korišćenje, mada mi je daleko draža kada je kombinujem sa drugim senkama. Moram priznati da mi je prva (svetlija) polovina palete mnogo draža od ovih braon-sivih tonova, iako su sve senke veoma lepo pigmentovane. Prljavo roze senka mi je omiljena u celoj paleti, idealna je za senčenje iznad samog pregiba kapka kod nekih intenzivnijih look-ova, ali i za nanošenje na ceo kapak ukoliko je reč o nekim nežnijim i suptilnijim varijantama. Sve nijanse se fantastično blendaju, s tim da treba biti obazriv, jer se neke malo više truse. Meni trušenje senki ne smeta preterano, jer uvek radim najpre oči, a zatim ten, ali ukoliko ste navikle da prvo šminkate ten morate biti obazrive.


Neću se truditi da opisujem svaku nijansu ponaosob, jer smatram da slika govori više od hiljadu reči. U nastavku pogledajte swatcheve koje sam radila bez baze.
Sve fotografije su slikane na prirodnom, dnevnom svetlu. Prva senka na swatchevima je gornja, bela nijansa(light), a poslednja crna(sculpt) - da vas ne zbuni to. :)



Sve u svemu, ukoliko uzmemo u obzir da je cena ove palete okvirno 700 dinara, da u njoj dobijate devet nijansi, od kojih je svaka super upotrebljiva i odlično pigmentovana od sveg srca vam preporučujem da pogledate ovu paletu sledećeg puta kada budete u poseti vašem dm-u.

Osim ove, postoje još tri ili četiri varijante palete koje ću svakako prvom prilikom isprobati. :)

Do sledećeg posta,
K. ♥

P.S. Na mom Instagramu je u toku mala nagradna igra, pa ukoliko ste raspoložene da okušate sreću i osvojite ove prelepe četkice prijavite se. :)

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*