понедељак, 17. јул 2017.

Banggood Wishlist

Ćao devojke, danas vam predstavljam još jedan sajt. Dok me nisu kontaktirali sa sajta Banggood nisam ni znala da on postoji, međutim, kada sam videla njihovu ponudu prijatno sam se iznenadila onim što nude, pa sam na saradnju ipak pristala. 

Nude veliki izbor tehnike, kao i raznih gedžeta, maski za telefone, ali i prave azijske kozmetike što me je zaista oduševilo. Osim toga, u ponudi ima i dosta garderobe, kao i stvari za kuću.

Ovoga puta, moja porudžbina je mala, ali više nego korisna. Naručila sam sledeće: 

Multifunctional PU Leather Magnetic Card Slot Holder Back Cover Case for Samsung Galaxy J5 J5108 - https://goo.gl/YK29Cq



Professional Camera Adjustable Tripod Stand Holder Live Selfie Stick for iPhone Samsung - https://goo.gl/rWnXei



Stainless Steel Cosmetic Makeup Color Mixing Palette Spatula Nail Art Tool Set - https://goo.gl/zAwMn9



Za sve informacije o proizvodima možete kliknuti na linkove ispod slika, cene su više nego pristupačne, a proizvodi se čine kvalitetno. Videćemo da li je tako i kada stignu. :) 
Već sam pikirala i neke stvari za sledeći put, pa ukoliko se ova saradnja pokaže kao uspešna narednog puta će biti tu i nešto za sve vas koji me pratite. 

Takođe, ono što je veoma lepo, ljudi sa sajta su mi obezbedili neke kodove za popust koje vi možete iskoristiti. :)


(1)Women clothing enjoy extra 15% OFF coupon:WomenC15

(2)Jewelry clearance 30% OFF coupon:20JEWELS

(3)swimwear 10% OFF coupon:NewSwin

(4)Hot and new items 15% OFF coupon:HN0613
(5)Men's clearance over $20 - 25% OFF coupon:BGMENS25%
(6)Home and garden extra 11% OFF coupon: family11
(7)Summer Jewelry 15% OFF coupon:15summerje
(8)Fashion show extra 15% OFF coupon:Fashion0603
(9)Bikini 10% OFF coupon:e32c9a


Do sledećeg posta,
K. ♥

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*