петак, 02. јун 2017.

Zaful Wishlist #7

Tu je i lista želja sa mog najdražeg Zaful sajta. 
Ovoga puta je porudžbina mala, ali konkretna. Spremam se za leto punom parom. :D
Haljine su na dosta velikom sniženju, pa pogledajte ovde - Zaful laca chiffon dress Summer 2017 Promotion, a ako iskoristite kupon ZafulChen dobijate i dodatni popust.

 Crisscross Strap Cut Out Swimsuit - Green - Mislim da nemam dovoljno reči kojima bih opisala koliko mi se ovaj kupaći dopada. Jedva čekam da stigne.

Kimono Sleeve Floral A-Line Dress - Floral - U ovu haljinu sam se zaljubila na prvi pogled, a kako nemam ništa slično odlučila sam da je poručim, pa makar je nosila samo jednom. Uz to što je prelepog neobičnog kroja i zanimljivog dezena, veoma je i povoljna za haljnu tog tipa, tako da svakako pogledajte. :)

High Waisted Cut Out Swimsuit - Black - U mojoj korpi se našao i ovaj crni kupaći. Veoma je jednostavan, a opet više nego zanimljiv zbog trakastih detalja na leđima. Osim toga, duplo je jeftiniji od sličnih (najjeftinijih) kupaćih ovog tipa na našem tržištu.

Do sledećeg posta,
K. ♥

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*