четвртак, 01. јун 2017.

Rosegal wishlist #2

Sniženja me "napadaju" sa svih strana, i ja šta ću moram da ih iskoristim.
Ovoga puta sa Rosegal sajta sam naručila svašta nešto različito. Malo za sebe, malo za mamu i brata.

Trenutno je aktuelna promocija Rosegal bikini leopard summer 2017 Promotion, a ako iskoristite kod RosegalChen možete dobiti dodatni popust prilikom vaše porudžbine.

 Mew Starry Sky Babysbreath Autorotation LED Night Light - Purple - Lampa koja projektuje zvezdano nebo je lep detalj za svaku dečiju ili spavaću sobu, tako da sam ovu naručila za svog mlađeg brata, mada verujem da ćemo svi uživati podjednako u njoj. :)



 Tassel Leaf Faux Leather Strand Bracelet - Pink - U poslednje vreme sam opsednuta pastelnim tonovima, pa sam se tako ovoga puta odlučila za ovu preslatku narukvicu.


 Plus Size Crochet Panel Elastic Waist Shorts - Black - Takođe, naručila sam i ovaj crni šorc... Računam leto je, trebaju mi lagane prijatne stvari za vrele dane, pa što da ne. :) Nadam se da će mi odgovarati i da će biti lep kao na slici.

Asymmetrical Color Block Plus Size T-Shirt - White And Black - Mami se dopala ova tunika, tako da se i ona našla u korpi ovoga puta.

Tu su i neke sitnice za šminkanje.
 2 Pcs Microfiber Makeup Removing Cloth - Rose Red - Tu su ovi "peškirići" od mikrofibera koji u osnovi služe za skidanje šminke, međutim ja planiram da ih koristim za čišćenje četkica u toku šminkanja. Veoma su povoljni i zaista se isplati naručiti ih.


Makeup Brush Dry Cleaning Sponge Box - Silver - Sunđer za čišćenje šminke sam naručila iz čiste radoznalosti, jer znam da je kod nas na tržištu i do pet puta skuplji. Ukoliko se pokaže kao praktičan obavezno ću narednog puta naručiti još nekoliko komada, jer je baš baš povoljan.

Da li ste do sada naručivale nešto sa Rosegal sajta?

Do sledećeg posta,
K. ♥

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*