уторак, 02. мај 2017.

Zaful Wishlist #6

I kao što ste već navikle, i ovoga puta nakon new in posta sa ZAFUL koji ste mogle pročitati OVDE ide post o proizvodima koje sam naručila i koje ćemo komentarisati narednog puta. :)
U toku je i veliko sniženje Zaful Summer 2017 Promotion and Up to 70% OFF
Takođe, ukoliko iskoristite pri poručivanju kupon ZafulChen možete dobiti dodatni popust! :)

Za početak je tu Printed Bohemian Blouse - Blue - Meni lično ovakvih bluzica nikada nije dosta. Mogu ih kombinovati sa ravnom obućom preko dana za posao i fakultet ili uveče uz neke sandale na štiklu za izlaske. Nadam se da će biti lepa kao na slici.



 Heart Pattern Cami Top With Ruffles Shorts - Gray - Neko sam ko obožava lepe pidžame, a kada sam ugledala ovaj bebi dol morala sam da ga naručim. :) 


 Cotton Criss Cross Top - Gray - Obična siva majica sa trakicama preko V-izreza. Smatram da su jednostavne, jednobojne majice idealna baza efektnih kombinacija. Volim modne detalje i zbog toga uvek biram jednostavnu garderobu.
Cut Water Swellable Makeup Sponge - Tutti Frutti - Ukoliko me pratite mogle ste već videti da sam naručila ovaj blender samo u crnoj boji. Oduševljena sam njime i definitivno ga preporučujem svima, jer je odnos cene i kvaliteta više nego fantastičan. Rećiću vam samo da je ovo najjeftiniji blender koji sam pronašla, a da apsolutno parira originalu koji je mnogo skuplji. Obavezno mu dajte šansu! 

Kako vam se dopada moja porudžbina? Da li ste skoro naručivale nešto baš dobro, a da je meni promaklo? Pišite mi.

Do sledećeg posta,
K. ♥

1 коментар:

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*