среда, 31. мај 2017.

Zaful New In #6

Pozdrav drage devojke! Danas je napokon tu novi post. Kako to obično biva, svi planovi su mi se poremetili, pa postove ne mogu da objavljujem onim tempom kojim bih želela, ali materijala ima i to ću promeniti u najskorijem roku - obećavam. :)

Pre izvesnog vremena sam vam spomenula velika sniženja na ZAFUL sajtu. Posebno su snižene haljine, pa ako planirate da naručite neku pogledajte ovde Zaful lace chiffon dress Summer 2017 Promotion, i iskoristite kod za popust: ZafulChen.
Danas vam predstavljam proizvode koji su mi stigli u poslednjoj porudžbini.

Pošto nekih proizvoda koje sam želela nije bilo, porudžbinu sam malo izmenila u odnosu na ono šta sam vam u prošlom postu predstavila.


Heart Pattern Cami Top With Ruffles Shorts - Gray - Za početak je tu predivna pidžamica koja me je apsolutno oduševila. Pamučna je, veoma meka i prijatna za nošenje, a aplikacije su veoma kvalitetno odrađene. Jedina "mana" je to što se veoma gužva, ali je to prosto nešto što je očekivana pojava kod pamučnih stvari. Ukoliko volite lepe pidžame sa simpatičnim detaljima, obavezno pogledajte ovu, jer je cena više nego pristupačna.


Cut Water Swellable Makeup Sponge - Tutti Frutti  - I ovoga puta sam naručila dva sunđerčića (u pink boji), ali sam ih već  ubacila u opticaj pošto je sezona šminkanja u toku, pa zbog toga prilažem slike prethodne "crne verzije". Veoma sam zadovoljna odnosom cene i kvaliteta ovih sunđera i definitivno ih preporučujem svima, kako početnicima u šminkanju, tako i koleginicama šminkerkama. :)

Drawstring Magnetic Closure PU Leather Shoulder Bag - Ovu torbu sam naručila da bih je imala za zimski period. Torbe ovog tipa su mi veoma praktične za svakodnevne obaveze, dovoljno su velike da bih mogla u njima da nosim knjige i sveske za fakultet, a opet i dovoljno lepe. Konkretno ova je bila veoma povoljna, ali je trenutno na Zafulu više nema, Međutim, ima dosta sličnih pa pogledajte, 
Kod ove je, takođe velika prednost i ova torbica u samoj torbi koja je trakicama zakačena za spoljašnjost torbe, pa samim tim možete i da podešavate širinu koja vam je potrebna,



Poručila sam i jednu narukvicu koju sam na žalost polomila nakon prvog nošenja, pa slikanje nije ni dočekala. :/ 

Sve u svemu, veoma sam zadovoljna ovom porudžbinom i unapred se radujem sledećoj!

Da li i vi volite Zaful koliko i ja?

Do sledećeg posta,
K. ♥


Нема коментара:

Постави коментар

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*