уторак, 02. мај 2017.

Sammydress Wishlist #2

Pozdrav drage moje devojke, danas je tu i lista želja sa SAMMYDRESS sajta. Neću mnogo dužiti, krenuću odmah sa predstavljanjem proizvoda, pa ćemo ih zajedno komentarisati kada stignu. :)

Na sajtu su aktuelna velika sniženja Sammydress Summer 2017 Promotion Up to 60% OFF, a možete dobiti i dodatni popust ukoliko pri kupovini iskoristite kupon SammydressChen.

Front Zip Pockets Nylon Shoulder Bag - Za početak je tu ova sportska torba koju sam naručila mami. Veoma lepo izgleda i zaista je povoljna za jednu sportsku torbu, nadamo se da će i uživo biti tako lepa. :)


Waterproof Travel Makeup Storage Bag - Naručila sam i ovaj putni neseser. Uvek sam u manjku sa neseserima, jer klijente uglavnom šminkam na njihovoj adresi, a ovaj mi deluje kao idealna dopuna moje "neseser armije". Ukoliko se pokaže kao dobar sigurno ću naručiti bar još dva, jer deluje super funkcionalno.

Casual Tassel Shoulder Bag - Ovo proleće je u znaku pastelnih boja, pa sam shodno tome naručila i ovu roze tašnu. :) 

Metal Embellished Bi Fold Small Wallet - Mali novčanik, da ne jurim više novac i kartice po unutrašnjosti malih tašni, jer mi moj novčanik ne staje u 90% istih. 

Rhinestoned Faux Leather Quartz Watch - Vrlo je verovatno da ćete kod mene sada viđati često satove. Prethodnim satom istog proizvođača sam prezadovoljna, pa sam se ovoga puta odlučila za ovaj zlatno/beli. Moćni detalji su pola efektnog outfita! :)

Do sledećeg posta, 
K. ♥


Нема коментара:

Постави коментар

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*