среда, 31. мај 2017.

SammyDress New In #2

Pozdrav svima! Za danas je tu još jedan New In, ovoga puta sa SammyDress sajta, 
Mogla bih reći da mi je ovo jedna od najdražih porudžbina do sada.



Casual Tassel Shoulder Bag - Predivna, predivna, predivna roze tašna. Od kako mi je stigla samo nju nosim. Veoma je praktična i stvarno kvalitetno odrađena, a više nego pristupačna. Ukoliko tražite ovaj model tašne, obavezno pogledajte, jer je dostupna u više boja. 



Rhinestoned Faux Leather Quartz Watch - Za ovaj sat sam dobila zaista mnogo komplimenata ovih dana kada sam ga nosila i većina ljudi je bila iznenađena kada sam im rekla gde sam ga nabavila i koliko je koštao. Reakcije su uglavnom bile "uh, deluje mnogo skuplje". Tako da, ukoliko volite satove, a niste u mogućnosti da izdvojite veći iznos za iste, ili ste kao ja trapavi, pa ne želite da ulažete u nešto što ćete potencijalno razbiti jako brzo, obavezno pogledajte ovaj. :D


 Front Zip Pockets Nylon Shoulder Bag - Tu je i ova sportska torba koju sam naručila za mamu. Ima zilion džepova, veoma je praktična, a šavovi i detalji na njoj su veoma kvalitetno urađeni. Mami se veoma dopada. :)



 Metal Embellished Bi Fold Small Wallet - Moram priznati da je ovaj novčanik možda najveće iznenađenje celog paketa. Od njega nisam očekivala mnogo, a ispostavilo se da je prekvalitetno odrađen. U njega mi staje sve što sam nosila i u svom velikom novčaniku, s tim da sada više ne moram da jurim novac i kartice po malim tašnicama. Jeeeej :)
Sve preporuke imate od mene, jer jeftiniji od ovog nećete pronaći. 



Waterproof Travel Makeup Storage Bag - I za kraj je tu ovaj neseser koji sam kupila radi šminkanja kojih u ovom periodu imam zaista mnogo. Kada su mature, većinu vremena radim na terenu, pa mi je organizacija materijala izuzetno bitna. Neseser je veoma velik, u njega staje gomila stvari, a u koferu zauzima zaista minimalno mesta. Verovatno ću prvom prilikom naručiti bar još jedan.

Iii, to je sve od mene za danas. Da li vam se dopada ova porudžbina? :)

Do sledećeg posta,
K. ♥

1 коментар:

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*