петак, 19. мај 2017.

Predlog šminke za maturu #1

Pozdrav drage moje devojke! Kako se vreme maturskih i apsolventskih večeri opasno bliži, odlučila sam da vam u narednih par dana prikažem nekoliko najtraženijih predloga šminke za te prilike. Za danas ću iskoristiti makeup koji sam sebi radila pre izvesnog vremena što se mogle da vidite ukoliko me pratite na instagramu @makeup_by_ks. Želim samo da naglasim da fotografije nisu obrađivane, slikane su na prirodnom, dnevnom svetlu (i to onih dana kada je se vreme menjalo pet puta u roku od pola sata - zbog toga su promene u osvetljenju toliko uočljive), a sve što se na njima vidi je postignuto samo i isključivo šminkom. Naravno, u obzir se mora uzeti i opšte stanje lica onoga ko se šminka (stanje kože, način na koji su oblikovane obrve, to da li su nausnice sređene ili ne...), ali o tome ću neki drugi put. :)


Za početak, tu je jedna slika iz daljine. Lično, kada sebe šminkam, kao ovoga puta u 90% slučajeva se odlučujem za look poput ovog. Neutralne, mačkaste oči, savršen ten, i nude usne su sve što mi treba da bih bila spremna za bilo koju svečanu priliku. Do sada mi se i u praksi, prilikom šminkanja klijenata ovako nešto pokazalo kao najtraženije, pa sam zbog toga i odlučila da vam ga predstavim. Neću dužiti sa proizvodima i tehnikama koje sam koristila, već ću vas samo ostaviti da (nadam se) uživate u slikama i možda pronađete inspiraciju za neko od vaših sledećih šminkanja. Takođe, ukoliko vas nešto zanima budite slobodne da me pitate u komentarima - rado ću vam odgovoriti.







Kakvu šminku vi birate za svoje svečanosti? Da li idete na ovu, sigurnu opciju ili volite malo i da eksperimentišete bojama? 

Sve devojke koje su zainteresovane za šminkanje kod mene mogu da mi se jave na Facebook stranicu OVDE, kao i u direct na Instagramu. Takođe, možete mi pisati i na broj telefona koji imate na stranici kako bih vam dala detaljnije informacije.

Do sledećeg posta,
K. ♥

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*