среда, 05. април 2017.

Zaful Wishlist #5

Pozdrav drage moje devojke! Danas je tu još jedna wishlista sa Zaful sajta. U toku je veliko letnje sniženje Zaful Summer 2017 Promotion and Up to 70 % OFF, tako da obavezno čekirajte šta sve nude. :)
Takođe, veoma mi je žao što trenutno ne stižem da pišem beauty postove, ali vrlo brzo će se i to promeniti. Malo sam u problemu sa organizacijom vremena, a poslovne dogovore poput ovih moram ispoštovati. 

Dakle, da ne bih dužila hajde da pogledamo šta sam to ovog puta naručila.




 Simple Black Frame Sunglasses - Gray - Najpre su tu jedne velike crne "holivudske" naočare za sunce. Neko sam ko veoma voli sunčane naočare, a ovakvih klasičnih modela mi nikada nije dosta. Nešto su skuplje, ali su toliko lepe i jednostavne da sam ih prosto morala naručiti. 




2PCS Faux Crystal Rivets Velvet Chokers - Black - Čokeri, čokeri... I mene je uhvatila čoker manija. Ovi kristalni su mi posebno lepi i verujem da svaku kombinaciju mogu učiniti veoma efektnom



 Faux Leather Gem Teardrop Bracelet - Silver - Tu je i ova lepa narukvica od veštačke kože. Plava boja mi je u poslednje vreme jedna od omiljenih, što možete i primetiti po izboru proizvoda koje sam ovog puta naručila. :)


 PU Leather Turquoise Geometric Tassel Earrings - White - Ne znam kakav je slučaj kod vas, ali meni nakita nikad dosta. Uglavnom nosim jednostavne odevne komade, ali se zato kod nakita ne ograničavam. Ove minđuše su mi, iako su glomazne posebno lepe i verujem da ću ih slatko nositi. 




 Rhinestoned Quartz Wrist Watch - Silver - Satove zaista retko nosim, a volela bih to da promenim, jer prosto nisam stekla naviku. Zbog toga sam ovog puta odabrala jedan prilično klasičan srebrni sat, pa ako mi se dopadne ideja nošenja sata svakodnevno možda i investiram u neki kvalitetniji. :) 


Ribbon Bowknot Cold Shoulder Tee - Gray - I za kraj je tu ova preslatka majica u koju sam se zaljubila na prvi pogled. Obična, a opet tako posebna zbog ovih mašnica. Jedva čekam da stigne! 


I to bi bilo to. Ne mogu vam opisati koliko se radujem svakoj novoj porudžbini!
Zaful je definitivno moje omiljeno mesto za online kupovine. 

Do sledećeg posta,
K. ♥

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*