недеља, 30. април 2017.

Zaful New in #5 - Spring Accessories

Pozdrav drage moje devojke, danas vam donosim utiske o novim proizvodima koji su mi stigli sa ZAFUL sajta. Kao što već znate, izvesno vreme sarađujemo i veoma sam zadovoljna većinom proizvoda koja mi je do sada stigla. I ovoga puta mi je paket poslat iz dva dela što me malo nervira, s obzirom da je drugi deo i dalje zaglavljen negde u putu. 

Moju listu želja, odnosno proizvode koje sam naručila ste mogle videti u OVOM postu. 
Sada, skoro mesec dana kasnije prenosim vam utiske o proizvodima. 


Za početak, tu su svi proizvodi koji su mi stigli u ovoj turi. 

2PCS Faux Crystal Rivets Velvet Chokers - Black ili set od dva čokera. Prvi, kristalni(zbog kog sam i poručila ovaj set je prelep. Kristali se zaista lepo presijavaju i veoma lepo stoji. Pogodan je kako za neke svečanosti, tako i za ulepšavanje svakodnevnih kombinacija. Drugi, crni čoker sa nitnama nije ništa posebno, nakon jednog nošenja nitnice su se izgulile i njime nisam preterano zadovoljna.

Faux Leather Gem Teardrop Bracelet - Silver - Tu je i prelepa narukvica od srebrne veštačke kože. Kao jedinu zamerku bih navela loše pozicionirane rupice za zakopčavanje, mada sam i to rešila bušenjem rupice na mestu koje meni odgovara, Mislim da je ova narukvica prelep detalj za predstojeće tople dane. Ukoliko volite zanimljiv nakit, obavezno je pogledajte.


Simple Black Frame Sunglasses - Gray - Naočara za sunce nikad dosta, a jedne ovakve crne su mi zaista falile. Iako su malo skuplje ukoliko ih uporedimo sa ostalim naočarama na ovom sajtu, smatram da treba obavezno da ih pogledate ukoliko tražite velike, crne, klasične i kvalitetne naočare, Uz njih mi je stigla i fotrola, kao i krpica za čišćenje i mali šrafciger na privesku koji služi za zatezanje ručkica.

Rhinestoned Quartz Wrist Watch - Silver - Najslađe za kraj. :) Kao što sam u prethodnom postu već rekla rešila sam da steknem naviku nošenja sata, pa sam rešila da naručim ovaj, Oduševljena sam satom - kućište je metalno, staklo je zaista stakleno, a sam sat ima i funkciju pokazivanja datuma.
Takođe, kada je stigao imao je zaista veliku narukvicu koju sam ja bez ikakvih problema skratila. Sve u svemu, veoma kvalitetan sat za desetak dolara. (Niko od ljudi koji su mi ga pohvalili nije verovao da je toliko jeftin :D)


To bi bilo sve što se tiče ovomesečne Zaful porudžbine.

Da li vam se dopada? 
Pišite mi.

Do sledećeg posta, K. ♥

1 коментар:

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*