среда, 05. април 2017.

Rosegal Wishlist

I danas je tu još jedna wishlista, ovoga puta sa Rosegal sajta. Trenutno je aktuelna akcija Rosegal Summer 2017 Promotion Up to 60 % OFF, pa ako ste u potrazi za dobrim komadima za proleće i leto - obavezno pogledajte. Lista je daleko kraća od prethodne, ali meni dosta draža. Ovoga puta sam naručila svega dva proizvoda i iskreno se nadam da će oba biti lepa kao na slikama. :) 



Stitching Pendant PU Leather Tote - Blue - Najpre je tu ova predivna svetlo plava torbica. Zaljubila sam se u nju na prvi pogled. Već posedujem sličan model torbe, ali u crvenoj boji i veoma mi je praktična iako je manja, tako da nisam razmišljala ni sekunde kada je njeno poručivanje u pitanju. :)


Plus Size Floral Embroidered Pinstripe Shirt - Blue - Tu je i jedna košulja, naravno opet svetlo plava. :) Toliko mi se dopao kroj i ovaj vez na rukavima da sam čak zanemarila činjenicu što je plus size model. Naručila sam najmanji broj i iskreno se nadam da će mi biti dobra, ako ne praviću se da je oversized model. :D


Recite mi, da li se i vama ova porudžbina dopada koliko i meni? Jedva čekam da stigne, pa da zajedno vidimo da li je i uživo toliko lepo! :)

Do sledećeg posta,
K. ♥

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*