недеља, 30. април 2017.

Rosegal New in #1

Pozdrav svima! Danas vam predtsavljam i proizvode sa sajta rosegal.com.
Rekla bih da je ovo jedna od mojih najdražih porudžbina do sada. :) 


Stitching Pendant PU Leather Tote - Blue - Predivna, tašnica koju sam naručila prvenstveno zbog boje. Izuzetno je kvalitetno odrađena, metalni detalji su zlatne boje, a štepovi beli. Iako deluje kao veoma teška za kombinovanje, zaista je lako iskombinovati je, a ukoliko je naručite budite sigurni da će komplimenti za nju stizati sa svih strana. :) 




 Plus Size Floral Pinstripe Embroidered Shirt - Blue - Ovu košulju sam naručila prvenstveno zbog modela ne obazirući se na činjenicu da je u plus size kategoriji. Međutim, iako sam naručila najmanju veličinu (3xl) savršeno mi odgovara (inače nosim l veličinu), tako da budite obazrivi pri odabiru veličina naročito ukoliko su stvari od tvrdih materijala kao ova košulja.
Ako izuzememo činjenicu da su veličine izuzetno loše označene, ovo je jedna zaista lepa i kvalitetna košulja, pa ukoliko volite košulje obavezno pogledajte. :)



Da li vam se dopadaju proizvodi koje sam ovog puta naručila?

Do sledećeg posta,
K. ♥

2 коментара:

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*