недеља, 05. март 2017.

Zaful Wishlist #4

Pozdrav drage moje devojke.

Danas vam donosim novu wishlistu sa ZAFUL sajta. 

I ovoga puta sam se fokusirala na beauty alatke, jer mi njih nikada nije dosta. :) 





Pre svega, tu je i jedna bluza koja mi se veoma dopala, a nju možete poručiti klikom na sledeći link - Retro Print Long Sleeve Wrap Blouse - White 


Ovaj prelepi set četkica sam naručila pre svega zbog toga što dolazi u ovoj lepoj fotroli. Četkice deluju izuzetno kvalitetno i jedva čekam da se nađu u mom posedu. :) 

Cut Water Swellable Beauty Blender - Black Pošto sam na internetu nakon prethodne porudžbine naišla na dosta dobre komentare u vezi ovog makeup sunđera, odlučila sam da naručim još jedan. :) 

Oval Silicone Makeup Sponge - Transparent tu je i još jedan silikonski aplikator :)

I još jedan set četkica za oči, jer četkica kao što sam već rekla nikada nije dosta. Svako ko se iole ozbiljnije bavi šminkanjem to zna. Takođe sam i za ovaj set naišla na dosta dobre utiske, pa sam rešila da iskoristim priliku i uzmem još jedan. :) 


To bi bilo to što se tiče moje današnje porudžbine. Da li vam se dopada? 

Do sledećeg posta,
K. ♥


2 коментара:

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*