петак, 31. март 2017.

Zaful New in #4

Danas je tu i još jedan new in, prilično sličan prethodnom. Ovoga puta, u pitanju je svima dobro poznati ZAFUL.

Za početak - tu je još jedan isti set četkica za oči koji možete poručiti OVDE.



Kao i fenomenalno sunđerče za šminkanje koje možete poručiti klikom OVDE :)



Kao i silikonski aplikator koji možete poručiti OVDE.


Najslađe sam ostavila za kraj... :)
U pitanju je ovaj set od 11 četkica u fotroli kojim sam oduševljena. Biću slobodna da kažem da je ovo najbolji set od svih koje sam do sada navela. Možete ga poručiti OVDE.
Sve četkice su od sintetičke dlake, a ono što mi se posebno dopada jesu oznake na drškama, kao i sam kvalitet izrade fotrole. 
Ukoliko vam se ukaže prilika obavezno naručite ovaj set!





Do sledećeg posta,
K. ♥

2 коментара:

  1. Divan haul, naručila si super stvarčice! Baš bih volela da isprobam ovaj beauty blender. :)

    Recenzija Mr.Black pilinga ---> Iammilitza ! ♡

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala lepo. :)

      Ukoliko ti se ukaže prilika obavezno ga poruči - nećeš pogrešiti. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*