петак, 03. март 2017.

Sammydress New in

Pozdrav drage moje devojke!

Napokon, nakon više od mesec dana čekanja, do mene je stigao i moj paket sa SAMMYDRESS sajta.
Moju listu želja ste mogle da vidite ovde, a sada da vidimo da li su proizvodi zaista kao sa sajta. :)

Za početak, tu su dva komada koja će morati da sačekaju ili sledeću zimu ili moj odlazak za planinu krajem meseca. Šal je izuzetno lepo napravljen, ne tegli se i lepo stoji. Možete ga poručiti OVDE.
Kapica je preslatka, a pufna od krzna je izuzetno mekana. Takođe, ono što nisam znala kada sam je poručivala je i to da ima dodatnu postavu koja je čini još toplijom. Da poručite kapicu, kliknite OVDE.




Trenerke mi uvek fale... Kada sam videla ovu običnu plišanu morala sam da je naručim. Izuzetno je kvalitetna i jako lepo stoji, pa mislim da ću je često nositi. 
Izuzetno se isplati kupiti je, pa ako vam se dopada i želite da je naručite kliknite OVDE
Nije preterano zahvalna za slikanje, jer kao što znate pliš reflektuje svetlost, pa sam je iz tog razloga slikala okačenu, a ne na sebi, ;)




I najslađe za kraj... :)


Veliki sam fan tašni, torbi i lepih rančeva, a kada sam ugledala ovaj ranac znala sam da će biti moj. :) 
Kao što znate rančevi su ove sezone veoma popularni, a ovaj zlatni je idealan za sve nas koji smo u pokretu ceo dan i želimo da budemo moderni. Izuzetno je kvalitetno odrađen, detalji su savršeno urađeni, ima puno džepova i veoma je funkcionalan. Možete ga naručiti i u drugim bojama OVDE.



Sve u svemu, veoma sam zadovoljna ovom porudžbinom. Stvari su zaista kao na sajtu, veoma su kvalitetne i krajnje pristupačne. 
Ukoliko se još uvek niste usudile da poručujete sa ovog i sličnih sajtova, savetujem vam da se ohrabrite i poručite, jer zaista možete mnogo da uštedite. 

Šta vam se ovoga puta najviše dopada? 

Do sledećeg posta,
K. ♥

10 коментара:

  1. Ranac je saaavrsen i kapica je isto preslatka :D
    Odlicna kupovina :)

    ОдговориИзбриши
  2. Torbica je preslatka! :D


    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Kapica je savršena. Imam isti ovakav ranac, samo u crnoj boji. Slažem se da je kvalitetno odrađen i vrlo funkcionalan. Ja ga skoro svaki dan nosim. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Savršen je ranac, drago mi je da imam istomišljenika po tom pitanju. :D

      Избриши
  4. Ruksak je predivan...i boja i sve :D odlican odabir.

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*