петак, 31. март 2017.

Gamiss New in

Pozdrav drage moje devojke! 
Danas je tu jedan brzinski new in sa GAMISS sajta. Svim proizvodima sam veoma zadovoljna, pa da ne bih dužila krenuću odmah sa utiscima u globalu. :)

Za početak je tu set četkica za oči od kozje dlake koje možete poručiti OVDE.
Set sadrži 12 četkica od kojih je veći deo veoma upotrebljiv. Svakako ga preporučujem, jer se za iznos od oko 5$ isplati i u slučaju da iz celog seta koristite svega 2-3 četkice. :)




Drugi set je ovaj SixPlus kombinovani set od 15 četkica koji možete poručiti OVDE
Takođe jedan veoma funkcionalan set, idealan za početnike, jer sadrži apsolutno sve osim češljića za obrve. Takođe je i dobra dopuna svima koji se malo profesionalnije bave šminkanjem, pa im je neophodno da imaju u rezervi set pored svog osnovnog. Minimalno su se linjale tokom prvog pranja, kasnije nisam imala probleme tog tipa.


Tu su i tri modela veštačkih trepavica. sa sva tri sam veoma zadovoljna.
Možete ih poručiti OVDE i OVDE.



Možda najveće oduševljenje ovoga puta jeste ovaj makeup sunđer koji možete poručiti OVDE. Izuzetno mekan, duplo raste kada se pokvasi i od svih jeftinijih varijanti koje sam probala je definitivno najpribližniji originalnom sunđeru. Naručila sam dva i svakako planiram još neki - da imam u rezervi. :)


Odnos sunđera - suv/mokar


I za kraj - morala sam da isprobam i silikonski aplikator, a njega možete naručiti OVDE
Moram priznati da pudere jače pokrivne moći i mat finiša fenomenalno nanosi, dok je sa onim nešto laganijim puderima drugačija priča - malo ih vuče i pravi fleke. 
Uglavnom, dobro ga je imati za specijalne prilike kada nam je potrebna apsolutna pokrivna moć. :)





To bi bilo sve što se tiče ove porudžbine,
Do sledećeg (nadam se skorijeg) posta,
K. ♥

4 коментара:

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*