субота, 25. фебруар 2017.

Zaful New in #3

Pozdrav drage moje devojke!

Napokon mi je stigao dugo očekivani paket sa ZAFUL sajta. O porudžbini sam vam pisala OVDE, a sada hajde da vidimo da li su proizvodi zaista isti kao i na sajtu. :)


Proizvod kom sam se najviše radovala jeste ovaj makeup organizer u koji sam poređala proizvode koje uglavnom koristim na dnevnoj bazi. Veoma je kvalitetno odrađen i sigurno ću naručiti još neki narednog puta. 
Možete ga naručiti ovde i zaista nećete pogrešiti ukoliko to učinite. Veoma je funkcionalan, a cena mu je više nego pristojna.



 Tu je i set od ova tri "bjuti blendera" kojima nisam preterano zadovoljna (nakon što sam isprobala originalni, više mi ni jedan nije fantastičan), ali su zaista više nego korektni i rade ono čemu su namenjeni, a cena je zaista smešna.

 Ako me pratite na Instagramu, mogle ste da primetite da sam ovim naočarama oduševljena. Ljubičasta ogledala i otkačeni oblik su sve što mi je potrebno ovog proleća! :) 
Ukoliko volite šik naočare za sunce, obavezno pogledajte ponudu na Zafulu.


Tu je i ovaj prelepi zimski šešir. Obod šešira, kao i tračica oko njega su od veštačke kože, a ostatak je od vune i veoma je topao, pa tako da nije bilo prilike da ga još uvek nosim, ali jedva čekam neki hlandiji dan da ga prošetam. :) 





Kako vam se dopada moja porudžbina ovog puta? 

Takođe, podsećam vas da pogledate i moj prethodni post, jer se u njemu krije jedan poklon za vas.

Do sledećeg posta, 
K. ♥

11 коментара:

  1. Organizer i naocare su savrsenstvo :)
    Prelepo...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U suštini sam svim proizvodima zadovoljna, veeeeoma su kvalitetni, ali naočare i organizer jesu i moji favoriti. Drago mi je da ti se dopada. Pozdrav :)

      Избриши
  2. Divne stvarcice,jako mi se dopadaju!Organizer mi je baš potrebana vidjela sam da su svi ovim zadovoljni.Super post! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  3. Organizer je nešto što mi do sada nije padalo na pamet da kupim jer kada mi ti sajtovi ponude saradnju ja se usredsredim na odeću i potpuno zaboravim na ostalo. Odlično izgleda kad ovako rasporediš šminku, tako tačno znaš gde se šta nalazi, i što je najbitnije, nema haosa. ;)


    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada. Obavezno baci pogled i na odeljke koji raspolažu makeup alatkama i organizerima, imaju sve i svašta zaista. :)

      Избриши
  4. naocale su me odusevile :D bas su lijepe i dopada mi se taj plavo-ljubicasti odsjaj :D mnogo ti lijepo stoje :D

    ОдговориИзбриши
  5. Sa naočarama sam zaista oduševljena. Mnogo su lijepe i tebi stvarno super stoje ❤️❤️❤️

    ОдговориИзбриши
  6. Organizer je super, baš je višenamenski. Ja ludim za onim fijokama skroz providnim acryilic nadam se da znaš na šta mislim :D ali su preskupe :( I gledala sam samo organizer za 24 ruža, pa toplaniram uskoro da kupim... Šešir imam sličam i obožavam ga... može da se iskombinuje uz elegantan outfit kao i casual. Naočare su vrhunske, a na tebi tako moćno izgledaju, baš znaš da ih poneseš! :*

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*