понедељак, 27. фебруар 2017.

Gamiss Wishlist - Women's day 2017 - Save Up To 60% Off

Pozdrav drage moje devojke! 
Kao što ste već navikle, nakon svakog new in posta tu je jedna lista želja. 
Ovoga puta želim da vas upoznam sa svojom porudžbinom sa GAMISS sajta. 
Kada sam poručivala fokusirala sam se samo na stvarčice iz beauty odeljka, jer su trenutno aktuelna zaista velika sniženja povodom dana žena. Neke od njih sam već ranije imala prilike da isprobam, a neke su za mene novitet, pa ćemo zajedno videti da li je vredelo naručiti ih. :) 

Da počnemo... 

15 Pcs Makeup Brushes Set je set četkica koji sam ja koristila na kursu koji sam završila. Generalno, veoma dobar set četkica, par primeraka iz njega zaista vrede mnogo više od samog seta. Trenutno je na sniženju, pa imate moje preporuke ukoliko tragate za kvalitetnim, a povoljnim setom četkica.


5 Pairs Dense Fake Eyelashes - Ove paketiće veštačkih trepavica naručujem već neko vreme sa jednog drugog, veoma poznatog sajta. Sada, kada sam videla da su ih ubacili u svoju ponudu i na Gamiss-u naručila čak četiri. Veoma sam zadovoljna kvalitetom i efektom koji mi pružaju. 


12 Pcs Goat Hair Eye Makeup Brushes Set - Ne znam kakva je situacija kod vas, ali ja sam u hroničnom manjku sa četkicama za oči, bilo da se radi o onima koje koristim na mušterijama ili onima koje koristim na sebi. Uvek mi fali još po neka čista, tako da sam rešila da u svoju korpu ubacim i ovaj lepi set. Svakako, ne mislim da će apsolutno svaka četka iz seta biti iskoristiva, ali verujem da većina hoće. Toliko sam se izveštila u online kupovini četkica da već iz aviona prepoznajem potencijalno kvalitetne setove. Ovaj je svakako jedan od njih i vredi mu dati šansu. :)

Cut Teardrop Water Swellable Beauty Blender tu je i još jedan bjuti blender kom sam dala šansu samo zbog neobičnog oblika. Doduše, verujem i da je dobar s obzirom da je proizvođač isti kao i gore navedenog seta četkica kojim sam veoma zadovoljna. :)

Oval Shape Silicone Makeup Sponge - Ubacivanje ovog proizvoda u korpu bih nazvala "Kud svi Turci, tu i mali Mujo" :D Uspešno sam se odupirala trošenju par dolara na ovako nešto, ali sam na kraju ipak posustala. Zaista me zanima da li malo silikonsko jastuče zaista može biti bolje od četke ili sunđera. Jedva čekam da probam i javim vam utiske. Možda i da snimim neki video? :)

To bi bilo sve što se tiče ove porudžbine.
Da li ste isprobale nešto od ovih proizvoda?
Pišite mi. 

Do sledećeg posta,
K. ♥


2 коментара:

  1. meni su trepuskice uvijek na listi zelja i nikada ih dosta :D kistovi koji su ti na listi su jako lijepi pogotovo oni bez :D ostali proizvodi su mi ok :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se za trepavice. :)
      Jesu, jako lepo izgledaju. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*