субота, 18. фебруар 2017.

Favoriti Januar/Februar 2017 + POKLON ZA VAS

Pozdrav drage moje devojke!
Posle dužeg vremena danas sam tu sa novim postom. Fakultetske obaveze, ispitni rok i posao su učinili svoje, pa opet nisam uspela da se posvetim blogu onoliko koliko bih želela.

U mesecu januaru sam zavolela mnoge nove proizvode, ali sam se i vratila nekim starima, pa sam ovog puta odlučila da vam ih sve grupno predstavim u okviru januarsko/februarskih favorita (jer se i februar već bliži kraju).

Započeću sa proizvodima za negu lica

Byphasse tonik za lice sa ružinom vodicom me je oduševio bukvalno nakon dva dana korišćenja, ulovila sam ga na sniženju u dm-u za nekih 300 dinara i kupila ga čisto iz znatiželje. Sada je jedan od mojih najdražih proizvoda za lice!
 Balea Aqua serum za lice je nešto što sam već dugo planirala da isprobam. U jednom trenutku mi je ponestalo hidratantnih krema za lice(napokon sam potrošila sve zalihe jeeeej!) i setila sam se da bih mogla da isprobam njega napokon. Veoma mi se dopada, koristim ga umesto kreme - pre šminkanja i pre spavanja.
La Roche Posay Effaclar Duo Plus krema za lice je proizvod koji je moje lice spasio i rekla bih skoro doveo do savršenstva. I dalje kada su "oni dani" u mesecu ili kada mi lice burno odreaguje na stres on je tu da reši sve moje probleme. :)


Kada je šminka u pitanju,  nisam previše komplikovala. Uglavnom sam u većini situacija nosila jednostavnu nude šminku, a bilo je i par (meni omiljenih) bordo kombinacija, pa sam i proizvode birala u skladu sa tim.


Što se tena tiče koristila sam isključivo L'Oreal Infallible 24H-Matte tečni puder koji je moj omiljeni (ukoliko vas zanima detalnjija recenzija, recite)
Jake konture sam izbegavala, ali sam iz Aura palete za konturisanje (recenzija OVDE) rado koristila nijansu za setovanje, hajlajter i bronzer. Paleta ima sve moje preporuke, zaista je kvalitetna i isplativa za svakodnevno korišćenje. Čula sam da se mnoge devojke žale kako im hajlajter nije dovoljno pigmentovan, međutim moje iskustvo je pokazalo da je bitno nanositi ga nekom malo oštrijom i gušćom četkicom i da će onda zablistati u punom sjaju.
Na usnama sam nosila tri ruža - sva tri su nove nijanse Golden Rose tečnih ruževa (recenzija OVDE)
U pitanju je kombinacija brojeva 13 i 16, a za "bordo raspoloženje" tu je i nijansa u broju 15.
U 9 od 10 šminkanja sam se hvatala i za Nyx Ultimate paletu senki čiju ste recenziju mogle pročitati OVDE. Ukoliko volite tople, neutralne nijanse - morate je imati!

Tu su i neki random favoriti
Prvi je serija Gotham kojom sam apsolutno oduševljena. Žanrovski bih je okarakterisala kao krimi dramu, mada su tu svakako i elementi fantastike u pojedinim epizodama. Prve dve sezone i deo treće(koja još uvek nije završena) sam odgledala za tri nedelje(u toku ispitnog roka), tako da vam je to dovoljni pokazatelj koliko sam oduševljena.
P. S. Imate li neku sličnu da mi preporučite? :)

*slika je preuzeta sa interneta

Drugi favorit je personalizovani Moj rokovnik koji mi je umnogome olakšao ispitni rok i smanjio stres oko istog. Ukoliko vas zanima moje mišljenje o njemu, kao i to kako izgleda iznutra obavezno pročitajte post OVDE.


I za kraj, poklon za vas!
U saradnji sa brendom Moj rokovnik, poklanjam vam jedan standardni rokovnik po vašem izboru.

Sve što treba da uradite je da:
1) Lajkujete na Facebooku stranice Moj rokovnik i Profesionalni šminker Katarina Stamenić - Beauty World by KatarinaS (obavezno)

2) Na Instagramu zapratite @moj_rokovnik i @makeup_by_ks (opciono, šansa više za osvajanje rokovnika). Ukoliko želite, repostujte sliku sa instagrama ili šerujte sliku sa facebook-a.

3) U komentaru mi napišite zašto mislite da baš vi treba da osvojite rokovnik, kao i kako se borite sa organizacijom kada imate mnogo obaveza. Takođe, ostavite mi kontakt mejl kako bih mogla da vas obavestim u slučaju da osvojite nagradu.

Nagradna igra važi na teritoriji republike Srbije i traje do 4.3.2017. godine u ponoć. 
Pobednika ću objaviti u nedelju 5.3.2017. godine na svojoj facebook stranici.



I to bi za danas bilo sve od mene. Potrudiću se da u narednom periodu objavljujem bar jedan post nedeljno, bar dok se vreme ne prolepša i ne bude mogućnosti za lepše fotografije- zaista mi nedostaje sve ovo. 

Koji su vaši favoriti u proteklom periodu? 

Pišite mi.

Do sledećeg posta,
K. ♥



55 коментара:

  1. Imamo iste favorite sto se tice sminke :)
    Inace, sa organizacijom se borim tako sto sam u mobilnom formirala kao svoj mali rokovnik, dosta sam urednija sada sa njim nego bez njega :)
    Nemam sta pametno da kazem, koji razlog da navedem da bas ja dobijem rokovnik, ali eto, nije na odmet, volela bih :)
    jannaczv97@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što delimo favorite. :)
      Rokovnika nikad dosta, tako da srećno! :)

      Избриши
  2. Organizujem obaveze u telefonu u notes zapisujem sve sto treba da obavim :) volim rokovnike i gomilam ih stalno ali mi je zao da ih koristim :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajao, ja baš ne mogu da se snađem u elektronskoj verziji planiranja. Više volim papir i olovku. :D Ja volim rokovnike, ali sam relativno skoro shvatila da ne treba da mi bude žao da ih koristim. :) Srećno!

      Избриши
  3. Rokovnik treba da dobijem da budem u trendu, moderna mama da zapisujem stvari oko bebe koje cu posle da prepisem u radosnice, eto :). Pratim sve lajkovano sve, delim na fb bla bla bla <3
    Inace obozavam GR ruzeve, najbolji su.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Srećno! :*
      Nema im ravnih, čak ni među nekim skupljim primercima.

      Избриши
  4. Radim u skoli i rokovnici su mi zaista potrebni. Uvek ima puno stvari koje treba zapisati, jer mnogo je dece, mnogo obaveza i planova, ne moze se sve zapamtiti.
    I kad kupujem rokovnike uvek se trudim da su im korice slikovite, zanimljive, jer se decica u skoli uvek oduseve kad ih izvadim. :)
    Sve korake sam odradila, pratim na FB Zorica Djurdjevic
    instagram @zokamiki.djurdjevic
    zokamiki.djurdjevic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam jedna velikiii ljubitelj rokovnika, svesaka, planera to je moj fetis I svaki ima svoju svrhu. U jednom pisem recepte, u drugom citate iz knjiga, datume vazne , citate , osecanja a u posebnu pisem pesme. Iako sam mama decaka od 5 godina I jos jedan malisa ce nam se pridruziti u Maju Boze zdravlja ja I dan danas od svake plate sebe castim nekom lepom sveskom , rokovnikom I neizostavnim hemijskama. S organizacijom se borim kako moram, kako imam obaveze da odvem dete u vrtic pa da pospremim kucu I spremim rucak, posle vrtica malo u park noc je vreme kada imam vremena za sebe I svoju ljubav prema pisanju I citanju . eto to je ukratko a ovi planeri su nesto predivno stvarno sam zaljubljena ...

    Ivanaperickomsic@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  6. Zbog haosa u organizaciji bi mi stvarno trebao rokovnik 🙈
    jassminast@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  7. Mislim da trebam da dobijem rokovnik zato sto imam mnogo obaveza- studiram u drugom gradu zbog cega moram da putujem, radim kao asistent, devojka sam, tetka sam, drugarica, cerka, milion kucnih obaveza. Kada sam shvatila sta sve na dnevnom nivou treba da uradim pocela sam da zapisujem. Rokovnika nikad dosta. Dobra organizacija znaci mnogo kada je vremena malo. Pratim i na fb i na Insta. Podelila sam post. Srecno svima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dvoumim se oko kupovine Byphasse tonik za lice mislim da si me ubedila da ga kupim. i da mail je nevena88jovanovic@yahoo.com

      Избриши
    2. Tonik je odličan, nemoj se više dvoumiti. Puno sreće! :)

      Избриши
  8. Pred ispitni rok i tokom samog roka ne znam sta cu sama sa sobom i haos u svojoj glavi moram da "bacim" na papir, do sada sam stampala sa raznih sajtova free printable verzije kalendara koje mogu da popunjavam po danima, a da opet ima dovoljno mesta za dopisivanje, jer rok kao rok iz dana u dan se nesto menja, danas si imao 30str sutra nekim cudom imas 50 :D Mail - lipcajtandrea@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovaj rokovnik je spas za rokove, stvarno. I sama sam štampala kalendare, ovo je daleko praktičnije. Puno sreće! :)

      Избриши
  9. Obozavam rokovnike, a ovaj je bas dopadljiv :) Sa cerkicom od skoro 2god. sam skroz u haosu, svaki dan radimo nesto novo, pa nekako uspemo da se organizujemo, sve su to slatke muke <3
    Mail: sibictamara@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  10. Ovu Nyx paletu vec dugo hocu da probam. :) sa organizacijom sam nikakva i uvek kasnim jer sam skoro postala mama :D
    irenastojadinnovic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  11. Peselila sam se pre par meseci iz Srbije u BiH, u Trebinje, krenula sa suprugom u novi zivot, novi zivot, nove obaveze :) nemam problem sa organizacijom, sve stignem na vreme da odradim, ali je problem sto to cesto radim na papiricima a papirici se zature, pa mi cesto treba vise vremena da pronadjem njih nego da obavim neke stvari sa spiska :D tako da bi jedan rokovnik bas dobrodosao :D ako ne bude srece, dokopacu se valjda neke sveske napokon :D nela_bekcic@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  12. Potreban mi je jer sam po ceo dan u nekom haosu, posao, priprema za odlazak u Nemacku, ucenje jezika svakog dana po 3 sata... Da ne duzim... :)
    Jelena Djurdjevic
    Instagram: likicaiam
    jelenadjurdjevic90@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svi smo u nekom svom haosu, razumem u potpunosti. :D Srećno! :)

      Избриши
  13. Serije nemam vremena da gledam ali ima mnogo dobrih u poslednje vreme...Probala sam aurinu paletu za konturisanje i mislim da je dobra sem možda dela za fiksiranje.
    Najčešće planove i organizaciju zapisujem po papirima koji se izgube, pa je očigleno zašto mi je potreban.
    Instagram: marinaserbiangirl
    mar11ina994@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ukoliko znaš za neku baš dobru, reci - ja uvek nađem vremena za to, makar i po cenu manjka sna. :D Meni je i deo za fiksiranje sasvim korektan. Za taj novac i svakodnevnu upotrebu ispunjava sve moje kriterijume zaista. :)
      Puno sreće! :)

      Избриши
  14. Pokušavam da sve obaveze pamtio ali pored obaveza oko deteta ne uspevam baš zato većini beležim u telefonu ☺ nemam ig ☺☺

    ОдговориИзбриши
  15. Ovaj lorealov puder je jedini koji mi odgovara,u smislu nijanse...prosto mislim da sam samo sa njim uspela da pronadjem ono sto mi odgovara,posebno leri kada mi je koza masnija,a on 'suvlji'.
    A sto se planera tice,jako sam neorganizovana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Puder je odličan, kako nijansa tako i tekstura i postojanost.
      Zaista je u rangu sa nekim mnogo mnogo skupljim puderima koje sam probala. :)

      Избриши
  16. Evo i sad je komentar objavilo dete...no,da nastavim.Jako neorganizovana majka,koja uskoro pocinje da radi,koja je stalno u nekom haosu i vecitoj zurbi,odnosno nedostatku vremena.
    Na fb pratim kao Петров Соња,na insragramu kao @velickovicsonja
    email velickovicsonja3@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  17. Mislim da bi mi pomogao da se bolje organizujem, inace to radim pisuci papirice i ostavljajuci sama sebi one lepljive porukice da nesto ne zaboravim. Hahahaha
    mail jecaveca@yahoo.com
    Pratim i podelila na FB Jelena Mitrovic

    ОдговориИзбриши
  18. Meni je rokovnik potreban jer volim da pišem i zapisujem, pamtim vreme bez kompjutera i mobilnih telefona, volim rokovnike, a sada, uz dvoje male dece, sve više zaboravljam �� Poklon je lep i srećno svima u nagradnoj igri ❤

    ОдговориИзбриши
  19. Rokovnik bi mi bio od veklike pomoći što se tiče organizacije obaveza, a inače volim sve da 'stavim na papir'. :)

    milicabubulj96@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  20. Imam mnogo obaveza, a ne umem da se organizujem pa mislim da bih se motivisala uz ovako lep rokovnik :) tammybc23@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  21. Pratim sve na instagramu i facebooku.
    Ja svoje obaveze zapiaujem i pravim mini kalendar tako da se retki kad desi da sam u guzvi i haosu.
    Jako bih vilela da osvojim ovu nagradu jer sam pocela da radim i treba mi rokovnik.
    Moja e mail adresa je zdravkovic_mirjana@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  22. pratim sve na insta i fb. sve obaveze zapisem u podsetnik u mobilnom,to je moj rokovnik,uvek pri ruci i ima alarm :) ali opet s druge strane lepo je vratiti se klasicnim starim stvarima,rokovnik na stolu,lampa,olovka u ruci :) milanaglavan@ymail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo tako, ima nešto posebno u "starinskom" planiranju. Srećno! :)

      Избриши
  23. Privodim specijalizaciju kraju,mnogo knjiga,papira,a organizacija ravna O.
    Beba od 5meseci i dete od 5godina-da li je potrebno da pisem o mojoj organizaciji. :)
    Salu u stranu,divna si!

    ОдговориИзбриши
  24. nevenanb@gmail.com

    Rokovnicu su moja velika strast.Dok su devojcice sakupljale salvete ja sam rokovnike.
    Naravno,zapisujem apsolutno sve u njih-drage uspomene,brojeve telefona,podsetnike...
    Darivanje vam je divno!

    ОдговориИзбриши
  25. Mnogo volim rokovnike, trenutno nemam ni jedan prazan, a razmisljala sam i o tome da uskoro pocnem da pisem dnevnik pa bi mi ovaj rokovnik dobro dosao :). Svoje obaveze uglavnom pisem na papirice pa ih lepim na ogledalk uvece pre spavanja jer se (svakako) uvek ujutru pogledam u ogledalo, pa ne postoji sansa da ih necu procitati haha :D.
    Mejl: lailandjela@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sviđa mi se ideja sa lepljenjem ceduljica na ogledalo. :)
      Puno sreće ti želim!

      Избриши
  26. Sve odradjeno :)
    Intersuju me recenzije naravno,pogotovo efaclar-a jer ja izgleda nešto tu ne radim kako treba,a zanima me i ružina vodica.
    emilija.ema82@gmail.com
    Što se tiče rokovnika znam da su u poslednje 2 godine ekstra popularni,ali ja ih pišem celog života i uglavnom sama pravim pa bi bilo divno da imam jedan ovakav jer jednoj zaposlenoj mami,ženi+blogerki stvarno treba organizacija.
    Pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čula sam dosta različitih utisaka kada je Effaclar u pitanju... Biće sve, samo da se malo uhodam sa postovanjem i faksom - znaš kako je :)

      Избриши
  27. Odradjeno. :)
    Ja sam neko ko sve zapisuje,pogotovo od kako sam postala mama (manjak sna je ucionio svoje na koncetraciju)-belezim apsolutno sve.
    Od must have dekorativnih proizvoda,od da li je dete jelo,kada je presvucen,sta kupiti u prodavnici itd.
    Naravno,belezim sve po papiricima koje se gube po stanu,svuda ih ima samo ne u mom vidokrugu :)
    nninkovic51@gmail,com

    Srecno!

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*