недеља, 22. јануар 2017.

Zaful New In #2

Pozdrav drage devojke. Danas vam predstavljam moju drugu porudžbinu sa ZAFUL sajta.
Kada sam naručivala ovu turu, pisala sam wishlistu koju možete pogledati ovde.

Prsluka, kom sam se najviše radovala na moju veliku žalost više nije bilo, pa sam umesto njega naručila haljinicu i četkice za šminkanje. 

U nastavku posta vam ostavljam slike proizvoda, kao i linkove ka svakom od njih kako bi i vi mogle da ih naručite.

Svi proizvodi su apsolutno identični kao i na sajtu, s tim da vas opet upozoravam da povedete računa o veličinama i proverite tabelu koja postoji ispod svakog proizvoda kako ne bi dobili proizvod koji ne možete da obučete. :D 

Haljinicu još uvek nisam nosila, pa i nemam sliku u njoj, ali vam je svakako preporučujem jer je izuzetno kvalitetno odrađena i veoma prijatna. Apsolutno isto izgleda kao i na slici sa sajta - Lace Spliced Turtle Neck Sweater Dress


Ovaj komplet sam naručila jer mi hronično fali veša koji se ne ocrtava, a bio je poprilično jeftin. Grudnjakom sam prezadovoljna, dok mi se gaćice ne dopadaju. Seamless Solid Color Bra



Ogrlica i ram za naočare su pun pogodak. Izuzetno kvalitetni, rekla bih čak i da izgledaju veoma skupo. Kada stavim dioptrijska stakla u ram sigurna sam da ću ga nositi svakodnevno.


I najslađe za kraj. Preslatke i veoma funkcionalne četkice. Prelepo blendaju, ne ostavljaju linije po licu i ne linjaju se. Svakako su nešto o čemu ću vam prvom prilikom detaljnije pisati.

Sve u svemu, bila je ovo još jedna dobra internet kupovina. Ukoliko do sada niste obavezno čekirajte ovaj sajt. Prepun je ogromnih sniženja, paketi su mi stigli u proseku za 15-ak dana, a shipping je za sve narudžbine preko 30$ besplatan.

Koja je vaša omiljena destinacija za internet kupovine? 

Do sledećeg posta,
K. ♥

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*