четвртак, 05. јануар 2017.

Golden Rose Liquid Matte Lipstick - NOVE NIJANSE (Swatch i prvi utisak)

Pozdrav drage moje devojke. Pre svega želim vam najsrećniju Novu godinu do sada, kao i ostvarenje svih vaših želja! :)
Kao što već i možete videti iz naslova danas vam predstavljam nove nijanse tečnih ruževa koji nam dolaze iz Golden Rose-a.



Neko sam ko Golden Rose koristi od svojih šminkerskih početaka i ko se svakom novitetu ove kompanije posebno raduje, pa nije ni čudo što sam potpuno "odlepila" od sreće kada mi se ukazala prilika za saradnju sa ovom kompanijom.
Pošto sam bila dobra cele godine, Golden Rose je rešio da me 31.12. obraduje novim nijansama... :)



Kao i nijanse iz "prve postave" i ove dolaze u lepom, jednostavnom pakovanju napravljenom od čvrste i kvalitetne plastike, sa mat poklopcem i veoma preciznim aplikatorom. Sve bočice su dodatno zaštićene i kutijom, pa ste kao i kod ostalih GR proizvoda sigurne da ih niko pre vas nije otvarao.
Na kutiji se nalaze svi potrebni podaci o proizvodu.



Sve nijanse su izuzetne pigmentacije, lako se apliciraju i brzo suše, pa kao takve bez problema mogu izdržati na vašim usnama pet i više sati bez potrebe za popravkom. 
Ja sam u novogodišnjoj noći nosila nijansu broj 15 i morala sam da je popravim samo jednom(nakon jela) kada se skinula iz uglova usana i to samo mestimično.

Evo i mog kompletnog novogodišnjeg look-a :)



Tu su i swatchevi svih nijansi na ruci. Možete primetiti da su nijanse pravi kameleoni u zavisnosti od osvetljenja.
Nijanse su poređane po brojevima od broja 13 do broja 17 odozgo, ka dole.





Ukoliko su vam usne nešto suvlje postoji mogućnost da vam nošenje ovog ruža bude pomalo neugodno, ali ukoliko odradite piling i naneste neki balzam pre nanošenja ruža ne bi trebalo da imate ovih problema.

Evo i swatcheva na usnama - istim redosledom. Kako je napolju veoma oblačno, nisam zadovoljna kako su swatchevi ispali, pa ću vam sve nijanse i naknadno predstaviti u nekom "šminkerskom" postu za potpuniji utisak.






Nijansu broj 13 ste mogle videti u "akciji" na mom instagramu OVDE.

Kao neko ko je u životu probao zaista mnogo ruževa, kako skupih tako i jeftinih ove Golden Rose bez imalo dileme stavljam na prvo mesto. Unazad nekoliko meseci od kada su se pojavili ih koristim i privatno, na sebi, ali i na svojim mušterijama koje šminkam i koje su zadovoljne njima do te mere da su mi se redovno javljale da mi kažu kako čak ni ruž nije mrdnuo tokom cele proslave. :)

Sada nam samo preostaje da se nadamo da će Golden Rose uslišiti naše želje i nastaviti da širi paletu boja ovog savršenog proizvoda. :) 

Koja nijansa je vaš favorit? Meni su 13 i 15 najdraže. :)

Do sledećeg posta,
K. ♥

4 коментара:

  1. Bas su lepe ove nove nijanse :) 13 mi je favorit medju njima :)

    ОдговориИзбриши
  2. Lijepe su sve. Mada 14 mi i nije nesto sad lijela crvena. Ali ostale su dobre :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. 14ica je veoma zahtevna, ali baš efektna. Treba znati iskoristiti je mudro. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*