субота, 03. децембар 2016.

Zaful Wishlist - Lista želja sa Zaful sajta

Pozdrav drage moje!
Nedavno mi se ukazala prilika da ostvarim saradnju sa sajtom Zaful i ja sam svoju prvu turu stvari već izabrala. Dok čekamo da one stignu, donosim vam svoju prazničnu wishlistu.

Trenutno je na sajtu aktuelno veliko Božićno sniženje, pa ukoliko tražite lepe i povoljne komade garderobe i ostalih modnih i beauty dodataka, obavezno pogledajte 

➡ Zaful Christmas Big Promotion


Ono što je takođe super je to da je na svaku kupovinu preko 30$ free shipping.

Evo i proizvoda koje bih volela da naručim  u narednom periodu.




Vanity Makeup Organizer je nešto što već duže vreme planiram da naručim kako bih preuredila svoj šminkerski kutak, na drugim sajtovima su uglavnom skuplji, tako da ću ga sa Zafula naručiti koliko u sledećoj turi. 




Solid Color Felt Floppy Hat šeširić kakav već dugo želim, u radnjama su dosta skuplji, pa nekako nikada nije dolazio na red, ali ovaj mi deluje baš fino i povoljno.




Color Block Faux Fur Coat - savršena bundica od veštačkog krzna. Moderno i šik, a mnogoooo jeftinije nego po našim radnjama. 








To bi bilo sve od mene za ovu listu želja. Koji su vaši favoriti sa ovog sajta? 

Do sledećeg posta,
K. ♥

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*