понедељак, 26. децембар 2016.

Zaful Wishlist #2

Tu je i moja lista želja sa ZAFUL sajta. Ovoga puta, ću vam pokazati šta sam to sve naručila u najnovijoj turi, a kada stigne videćemo da li je isto kao sa slike. :) 

Da počnemo...

Thicken Solid Color Long Faux Fur Waistcoat - Krzneni prsluk planiram već dugo da kupim, a nekako je uvek bilo nešto preče... Sada sam iskoristila priliku i naručila ga po krajnje pristupačnoj ceni. Ukoliko tražite nešto slično obavezno pogledajte.





Waterdrop Rhinestone Chokers - izuzetno lepa i elegantna ogrlica. Ukoliko kao i ja volite da sijate, pravi je izbor za vas. :)


Charming Black Butterfly Sunglasses - Inače sam neko ko nosi dioptrijske naočare manje više stalno, a kako mi se ovaj okvir veoma dopao rešila sam da ga naručim i odnesem kod optičara u nadi da će moći da mi ubaci dioptrijska stakla u njega. :) 

Seamless Solid Color Bra - Jednostavan veš nam svima uvek treba, a ovaj je bio izuzetno povoljan, tako da obavezno pogledajte. 


To bi bilo to što se tiče moje liste želja. Prvom turom stvari sam bila izuzetno zadovoljna, tako da se unapred radujem i ovoj, a čim one stignu kod mene ja delim utiske sa vama.

Do sledećeg posta,
K. ♥

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*