субота, 24. децембар 2016.

Zaful New In #1

Pozdrav drage moje devojke!
Kao što već iz naslova možete da vidite, danas vam predstavljam proizvode iz moje prve porudžbine sa zaful.com sajta. Takođe ću vam skrenuti pažnju na neke činjenice koje morate uzeti u obzir pre naručivanja.





Prva stvar koju sam naručila je ovaj džemperak (možete ga poručiti OVDE). Majice i džempere uglavnom nosim u M ili L veličini, pa sam ovoga puta izabrala najveću veličinu - XL računajući na to da su kineske veličine manje. Napravljen je od mešavine sintetike i pamuka što meni lično ne smeta, prilično je kvalitetno, ali definitivno nije haljina iako se na sajtu nalazi u kategoriji haljina. U mom slučaju je kao malo duža majica, iako sam visoka samo 166cm. Svakako, veoma mi se dopada, veličina mi savršeno odgovara i rado ću ga nositi.


Druga stvar je ova preslatka choker ogrlica (možete je naručiti OVDE). Izuzetno je kvalitetno odrađena, metalni delovi su lepo obrađeni i nisu promenili boju nakon nošenja. Svakako, ukoliko volite nakit obratite pažnju na ponudu na sajtu - zaista ima svega po veoma pristupačnim cenama.





I najslađe za kraj - mala crna torbica sa metalnim detaljima (možete je poručiti OVDE). Torbica je nešto čemu sam se najviše radovala iz celog paketa, ali i oko čega sam najviše strepela. Međutim, kao što vidite stigla je ista kao sa slike, kvalitet izrade je fantastičan, veoma je čvrsta, a metalni delovi su izuzetno lepo obrađeni i veoma sjajni. Definitivno ću je često nositi kako za izlaske tako i za dnevne varijante kada mi ne treba mnogo stvari. Iako je u mini veličini u nju zaista može dosta toga da stane, pa ukoliko ste u potrazi za malom, a funkcionalnom torbicom obavezno pogledajte.







I za kraj želim da vam naglasim da je moja porudžbina zaista brzo stigla - za samo dve nedelje. Ono što je takođe bitno je to da su svi proizvodi stigli lepo upakovani i zaštićeni, kao i to da nisu imali nikakav neprijatan miris. Zbog vrednosti paketa moj je odvojen na dva, tako da nikakve dodatne carinske troškove nisam plaćala. 
Jedino što sam primetila i na šta bih vas zamolila da obratite pažnju ukoliko naručujete jesu te veličine koje su manje od naših evropskih. Svakako, na sajtu postoji tabela veličina pa je dobro proučite pre naručivanja. 

Da li ste naručivale nešto sa Zafula? Ako jeste kakvi su vaši utisci, da li ste zadovoljne koliko i ja?

Ukoliko planirate nešto da naručujete, obavezno to uradite što pre, jer na sajtu zaista ima mnogo prazničnih sniženja. :)

* Iako su proizvodi poslati radi recenzije to nije uticalo na moju objektivnost.

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*