среда, 07. децембар 2016.

Winter Glam Makeup

Pozdrav drage moje devojke!
Danas sam za vas pripremila nešto drugačiji post nego inače - predstavljam vam ideju za glamurozni, zimski makeup koju možete iskoristiti tokom predstojećih praznika.

Ovoga puta model je bila moja sestra Aleksandra (čiji fashion blog možete pogledati OVDE). Listu svih proizvoda koje sam koristila ću ostaviti u nastavku posta, a ako bi volele da gledate i video sa samim procesom šminkanja obavezno mi pišite! 



U toku šminkanja sam nastojala da koristim široko dostupne proizvode, kako bi svaka od vas mogla da rekreira ovaj look. 

Za lice sam koristila: 
 - Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser prajmer
- Catrice HD Liquid Coverage tečni puder (nijansa 20 Rose Beige)
- Aura Correct ME! tečni korektor (za recenziju klik OVDE)
- Rimmel Stay Matte puder u kamenu (za recenziju klik OVDE)
- Artdeco Duo Bronzer (spominjala sam ga u OVOM postu)
- Aura Face Contour paletu za konture (klik za recenziju OVDE)
- NYX pigment u nijansi nude umesto hajlajtera

Za oči i obrve sam koristila:
- Avonovu bazu za senke
- NYX Ultimate Warm paletu (koju sam recenzirala OVDE)
- Maybelline The Blushed Nudes paletu
- L'Oreal gel ajlajner (nijansa pure black)
- Golden Rose Essential Great Curl & Volume maskaru
- Veštačke trepavice sa aliexpress-a
- Catrice olovku za obrve

Usne:
- Golden Rose Dream Lips Lipliner (520), Velvet Matte ruž (23) i na samoj sredini usana Liquid Matte (u broju 10)







Za kraj mi recite da li vam se ovaj tip postova dopada i da li bi volele da ih češće čitate/gledate na mom blogu?

Takođe, želim da vas obavestim da ukoliko se nalazite na teritoriji Beograda imate mogućnost da osvojite jedno praznično šminkanje kod mene. Za preciznije informacije posetite blog Sreća je zdravlje OVDE.

Do sledećeg posta,
K. ♥

4 коментара:

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*