субота, 17. децембар 2016.

Personalizovani rokovnik za 2017. godinu - mojrokovnik.rs

Pozdrav drage moje devojke! Danas, kao i što vidite iz naslova nešto drugačiji post nego inače. Naime, predstaviću vam jedan novitet na našem tržištu, a to je personalizovani rokovnik brenda Moj rokovnik koji možete pratiti na njihovoj Facebook stranici i Instagram profilu.



Pre nego što vas upoznam sa kompletnom idejom brenda Moj rokovnik, s obzirom da je na blogu dosta novih čitalaca moram da vas upoznam i sa mojim aktivnostima u toku dana. Dakle - osim što pišem blog, ja sam i student treće godine defektologije kao i profesionalni šminker. Samim tim ukoliko želim da sve postignem moram biti izuzetno dobro organizovana. 

Do sada sam uglavnom kupovala lepe sveske i sama iscrtavala tabele ili ih štampala sa pinteresta, a nakon toga se jurila sa papirima. Sada, kada je u moje ruke došao Moj rokovnik tome napokon dolazi kraj. :)

Ono što mi se posebno dopada kod ovih rokovnika je to što dizajn korica i veličinu biramo mi sami. U ponudi su dve veličine (standarna i mini) i veliki broj dezena, a svaki rokovnik je moguće personalizovati po dogovoru i vašoj želji. Neko sam ko generalno voli lepe, personalizovane stvari, a ukoliko je moguće koristiti ih svaki dan mojoj sreći nema kraja!
Moj rokovnik je u standardnoj veličini, a što se poveza tiče u pitanju je moj omiljeni - žičana spirala. Često sam u žurbi, samim tim često i pišem na kolenima, tašni i slično, pa mi je izuzetno praktično da samo preklopim svesku i da mi sama sveska bude "podmetač". Takođe, korice su zaštićene providnom plastikom, pa ga bez bojazni možete prebrisati.


Na prvoj strani rokovnika se nalazi prostor za ime, prezime i adresu što je veoma korisno u slučaju gubljenja rokovnika.

Papir na kom je štampan rokovnik je izuzetnog kvaliteta, pa bez bojazni možete pisati i flomasterima ukoliko volite to koliko i ja. 
Posebno je lepo i to što je štampa celog rokovnika u boji.


Sledeće dve stranice kriju kalendar za naredne dve godine što je posebno praktično kod nekih dugoročnijih planiranja, poštovanja određenih rokova i slično. 


Nakon kalendara imamo dve stranice koje su posvećene važnim datumima. Tu možete zapisivati bitne događaje koji vas očekuju određenog meseca, rođendane dragih ljudi, momente koje ne želite da zaboravite, a dogodili su se tog meseca i slično. :)


Nakon važnih datuma dolazimo do prvog meseca u godini - januara. :) Naslovna strana za svaki mesec izgleda identično i sadrži listu ciljeva za dati mesec, listu obaveza, kao i beleške. Veoma simpatična strana koja može služiti kao dobra motivacija za ispunjavanje određenih obaveza ili ciljeva. Takođe, sa leve strane se nalazi cela strana na linije koja takođe može poslužiti za određene beleške, rekapitulaciju meseca, neke lepe misli, ideje, gradivno koje ne smemo zaboraviti ili možda čak i recepte... :) 


Tu nam je i okvirni mesečni planer koji je posebno koristan nama studentima. Ja sam do sada ovaj tip planera skidala sa pinteresta i kačila na svoju tablu kako bih uvek imala vizuelnu predstavu o količini svojih obaveza i danima za izvršenje istih, jer često gubim osećaj za to. :)


I nakon svega, tu je i i prostor za dnevno planiranje. Ono što me je posebno obradovalo je to što neću morati da čekam 1.1. da bih koristila svoj prelepi planer, jer je u njemu obuhvaćena i poslednja nedelja decembra! :) Moj planer je sa horizontalnim nedeljnim planerom, ali postoji i varijanta sa vertikalnim za sve one kojima je neophodna satnica zbog velikog broja obaveza. 
Takođe, imamo i mini to-do listu za svaki dan, tako da nema šanse da nešto zaboravite da uradite ukoliko se na vreme setite da ga zapišete. :)

Na kraju rokovnika se nalaze i stranice na linije namenjene za beleške. 


I za kraj - sve rokovnike možete poručiti preko sajta mojrokovnik.rs  i to standardne po ceni od 990rsd, a mini po ceni od 690rsd.

Još jednom, veliko hvala Milici koja stoji iza brenda Moj rokovnik.

Da li ste već čuli za Moj rokovnik i da li vam se dopada? Kako se vi organizujete i da li su vam pri organizaciji bitni lepi rokovnici i sveske? Takođe, da li vas zanima neki post o načinu na koji se ja organizujem? Pišite mi! :)

Do sledećeg posta,
K. ♥


* Iako je proizvod poslat na recenziju to nije uticalo na objektivnost moje recenzije. 

8 коментара:

  1. Nisam do sada čula za ovaj rokovnik, ali mi se sviđa kako izgleda. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Novi su na tržištu, a zaista su zaslužili da se čuje za njih. :) Drago mi je da ti se dopada. :)

      Избриши
  2. Baš mi je drago što sam saznala za ove rokovnike, jer izgledaju prelijepo i imaju dosta mjesta za zapisivanje svega i svačega, definitivno ću provjeriti xo


    https://theninebyivana.blogspot.com/2016/12/velvet-skirt.html

    ОдговориИзбриши
  3. Prelijepo ;)

    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Prošle godine sam uzela Uređeni haos, nešto preglednije u životu nisam našla :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fini su mi, ali su me uvek odbijali zbog toga što nisu na spiralu. Veliki sam fan preklapanja svezaka i pisanja na kolenima, haha. :D

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*