недеља, 04. децембар 2016.

Aura Face Contour Palette - Dark

Pozdrav drage moje devojke!

Danas vam donosim još jednu recenziju dekorativnog proizvoda. Kao što već vidite iz naslova reč je o Aurinoj paleti za konturisanje koja je jedan od poslednjih Aurinih noviteta. 
Aura je, kao što verujem da svi znate domaći brend koji prati svetske trendove i kao takav je jedan od top 3 meni omiljenih koje koristim kako privatno, tako i na mušterijama. Paleta za konturisanje je ono što je falilo Aurinom asortimanu i što me je neizmerno obradovalo. 
Ako vas zanima da li su moja visoka očekivanja ispunjena - nastavite da čitate. :) 


Paleta nam dolazi u elegantnom crnom pakovanju od sjajne plastike na kom su naznačeni svi bitni podaci vezani za proizvode koji se u njoj nalaze. Ispod cele površine poklopca se nalazi ogledalo koje je veoma korisno - naročito ako putujete, jer ga možete iskoristiti za kompletno šminkanje, dovoljno je veliko. Proizvod je zaštićen kako nalepnicom na poklopcu, tako i folijom koja se nalazi između ogledala i samog proizvoda, tako da ste sigurni da proizvod nije dirao niko pre vas.


Paleta krije četiri proizvoda od po 4g - žućkasti puder za fiksiranje svetlijih delova lica, hajlajter, bronzer i hladno braon puder za konture.
Sva četiri proizvoda su izuzetno upotrebljiva i korisna, a svi osim poslednje najtamnije nijanse se mogu koristiti na dnevnoj bazi.
Iako sam ja prilično svetle puti, moja paleta je u tamnijoj varijanti, ali mi i pored toga savršeno odgovara. 
Sve nijanse su savršene teksture, truse se minimalno i lepo se blendaju, s tim da sa najtamnijom treba biti oprezan zbog izuzetne pigmentacije.


Pojedinačne nijanse vam neću opisivati, jer smatram da se sasvim lepo vide na slikama koje sam vam pripremila. Na prvoj su swatchevi na ruci bez baze ispod, dok su na drugoj svi proizvodi iz palete iskorišćeni na kompletno pripremljenom licu kako bih vam dočarala efekat koji paleta pruža.
Namerno je ostatak šminke minimalan da bi konture bile u prvom planu.


Iako sam oduševljena svim proizvodima iz palete, moj omiljeni proizvod je upravo hajlajter. Smatram da je fenomenalan za hladne dane i kombinovanje sa mojim najdražim roze/bordo tonovima, baš zbog njegovog rozikastog odsjaja.


 Paletu možete nabaviti u svim drogerijama i lokalnim parfimerijama koje drže Aura asortiman, a cena je nešto manja od 700 dinara.

Da li ste vi probale ovu paletu, kakvi su vaši utisci?
Ako niste, da li imate u planu da je probate?

Još jednom vas podsećam da sam sve svoje aktivnosti prebacila na OVU facebook stranicu, pa vas pozivam da je lajkujete, jer vam spremam svašta zanimljivo.

Do sledećeg posta,
K. ♥

8 коментара:

  1. Prvi put sam na tvom blogu i odusevljena sammmmmm :) Tvoj blog je odlican :) Posebno mi se dopao, ovaj, poslednji post.
    Za ovu Aurinu paletu nisam znala. Dopada mi se tvoja recenzija i naravno cena samog proizvoda :)

    missymj.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Ima li malo sivkaste u sculpt nijansi? Lepo deluje ova paleta :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prilično je hladna nijansa, na swatchu se možda i ne vidi jer je rađen prstom, ali mislim da na licu to dolazi do izražaja. Lepa je kombinacija nijansi skroz, pravi odnos toplog i hladnog između bronzera i pudera za konture. :) Odlična je za taj novac, samo je neophodno da onaj ko je koristi bude dovoljno vešt kako bi to izgledalo lepo. :)

      Избриши
  3. Heavy Bronze mi deluje dosta toplo a Heavy Sculpt pretamno :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Swatchevi su rađeni prstom, možda ti zato deluje tako. Inače je odličan izbor nijansi za većinu devojaka sa našeg podneblja, a i mislim da se na poslednjoj slici jasno vidi da nije sve baš toliko heavy. Ko voli jače konture(kao ja) i ko je vešt sa četkicama može čuda da napravi sa ovom paleticom. :)

      Избриши
  4. Mnogo si mi lepa a za profesionalnost u šminkanju skidam kapu sve si bolja <3

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*