среда, 02. новембар 2016.

Oktobarski favoriti ♥

Dugo sam razmišljala kojim postom se vratiti blogovanju i onda se odgovor nekako prirodno sam pojavio... Početak novog meseca u ovom svetu kao da nalaže sabiranje utisaka o favoritima u prethodnom, pa vam zato pišem o mojim oktobarskim favoritima. 

Početak jeseni za mene znači i početak malo jačeg šminkanja... Volim tako, šta ću. 
Leti se ne šminkam osim u specijalnim prilikama kojih je zaista malo, tako da će ovoga puta u favoritima preovladavati dekorativna kozmetika - odnosno šminka. 

Da ne dužim više... 





Počeću sa proizvodima koji mi pomažu da postignem savršen ten. Ove jeseni preferiram bronzane tonove - savršenu, sjajnu kožu bez rumenila.

Prvi na slici je Artdeco duo bronzer koji je apsolutno fantastičan. Samo pakovanje, nijansa, tekstura - kao san. Veoma se lako nanosi i lepo se blenda, ali zbog izuzetne pigmentacije treba biti obazriv. Koristim ga apsolutno svakog dana i posebno volim što je na kraju dana na istom mestu kao i kada sam ga nanela. 

LLUMS kozmetika je novi brend koji se nedavno pojavio u Lilly drogerijama, a ovaj hajlajter je ja mislim najpopularniji proizvod. Ne dozvolite da vas zavara neugledno pakovanje i cena od 500 dinara, jer je ono što dobijate pravo malo blago koje može da parira mnogo skupljim hajlajterima! Trusi se možda malo više, ali to se zaista može zanemariti pored njegove odlične pigmentacije, prelepog sjaja i neverovatne trajnosti.

Golden Rose Longstay puderi su nešto što me je osvojilo na prvo korišćenje. Prelepa mat tekstura, fina pokrivna moć i izuzetna trajnost su ono što ih odlikuje i zbog čega zaista vredi izdvojiti neki dinar ispod 1000 za njih.

Tu je naravno i Aura tečni korektor bez kog ne može da prođe ni jedno moje šminkanje, a koji kao i Golden Rose pudere koristim redovno i na mušterijama, jer je efekat koji pruža neverovatan. Recenziju Aura korektora možete pogledati OVDE.

Catrice HD tečni puder je proizvod koji je napravio pravu pometnju među devojkama kada se pojavio. Elegantno pakovanje, prelepa tekstura, srednja pokrivna moć, izuzetna trajnost... Morate ga probati! Izuzetno se slika, lepo zaglađuje kožu čak i bez prajmera i veoma je pristupačan.

Tu su i dve alatke koje sam veoma zavolela u poslednje vreme - Original Beauty Blender u Red Carpet verziji i Real Techniques setting brush. Sve ostale alatke sam često menjala, dok sam ovima bila verna čitavog meseca. 




Kada su oči u pitanju proizvode često menjam, ali sam izdvojila dve maskare i jednu paletu. 

The blushed NUDES paleta me nekako asocira na jesen - rozikasto bakarni tonovi su idealni za svaki makeup i mislim da mi ni jedno šminkanje nije prošlo bez bar jedne nijanse iz ove paletice.

Kada su maskare u pitanju izdvojila sam vam jednu skuplju i jednu jeftiniji verziju s tim da obe daju veoma sličan efekat. U pitanju su Golden Rose Great Curl&Volume maskara Lancôme HYPNÔSE DOLL EYES maskara. 


Kada su ruževi u pitanju u mom slučaju uglavnom postoje dve varijante - ekstremno svetli ruž ili ekstremno tamni ruž. Tako je i ovog puta. 

Sa leva na desno tu su Aura Absolute Matte u nijansi 624 Last Goodbye, Golden Rose Velvet matte u broju 23, kao i sada već čuveni Golden Rose Longstay tečni ruž u broju 10. Sva tri ruža odlikuje izuzetna trajnost kao i mat tekstura. Swatch-eve možete pogledati na fotografiji ispod. :)




I za kraj, tu je nešto malo preparative.

Beogradski melem je jedan višenamenski proizvod, ja ga uglavnom koristim za usne umesto labela, za zanoktice ili u slučaju nekih blažih opekotina. Veoma je masne teksture, ali fantastično neguje kožu. Smatram da svaka kuća treba da ga poseduje, jer je pogodan za sve uzraste i zaista mnogoooo namena. 

Tu su i tri Avon proizvoda. Prva je Planet Spa umivalica sa ekstraktom belog čaja koja fantastično čisti kožu i skida šminku. Kupujem je redovno od kako se pojavila, a ovog meseca sam je posebno često koristila, jer sam se šminkala gotovo svakog dana. 
Tu su i dva proizvoda za kosu, dvofazni sprej koji uglavnom koristim kada raščešljavam mokru kosu i čuveni serum sa arganovim uljem koji najčešće koristim nakon feniranja/peglanja kose i služi mi za zaglađivanje krajeva. Veoma sam zadovoljna sa oba proizvoda, koristim ih već duže vreme, ali su sada u favoritima samo zato što su mi dosta pomogli u ovom prelaznom periodu kada mi je kosa bila u nešto lošijem stanju nego inače.



Koji su vaši favoriti ovog meseca? Da li delimo neke? 

Pišite mi vaše favorite! :)

Takođe, ukoliko želite recenziju nekog od proizvoda naglasite mi.

Do sledećeg posta,
K. ♥




11 коментара:

  1. Meni je ovaj Catrice puder zapao za oko, ali posto imam suvu kozu, zanima me tvoje misljenje. Da li bi mi odgovarao, ili da trazim nesto drugo?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znaš kako, puder je možda malo naklonjeniji normalnoj i mešovitoj koži, međutim jako se lepo pokazao i na fino pripremljenoj suvoj koži. Tekstura je dosta tečna i brzo se suši, ali ukoliko je lice dobro hidrirano ne bi trebalo da stvara veće probleme. :)

      Избриши
  2. Ja sam probala onaj catrice matirajući puder za masnu i kombinovanu kožu, baš nikako mi nije legao, bojim se da probam i ovaj, a tako sam želela da ga isprobam, puna nade hahah :) A što se tiče mat karmina, tu delimo ljubav :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam do sada imala problem sa Catrice puderima, jako je dobar odnos cene i kvaliteta. Mislim da vredi probati, jer je odličan i treba mu dati šansu. :)

      Избриши
    2. Ne znam, meni je oksidirao na licu, kao cigla, pravio mi je neke čudne fleke posle sat dva nošenja, držao mi je masnoću sat i po dva i pored setovanja itd...onda sam prešla na flormar, toliko sam se u all about matte razočarala da se bojim da probam bilo šta drugo, iako svi hvale catrice...ali dobro, svaka koža je različita, ona njihova rumenila su mi baš slatka na prvi pogled.

      Избриши
  3. Neko vreme gledam llums bronzer /hajlajter, i uvek preskočim kupovinu, ali izgleda da sam pogrešila :)
    Šminke nikad dosta

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesi, odličan je. Nabavi ga obavezno ukoliko voliš da sijaš. :)

      Избриши
  4. Oh draga i lepa moja ja tek sad vidim ovo, pa zdravo :) <3 . E i ja volim ove Avon serume za kosu a paletica senki mi se baš dopada :)

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*