понедељак, 28. новембар 2016.

NYX ULTIMATE shadow palette - Warm Neutrals

Pozdrav svima i hvala vam što ste tu!

Kao što vidite i po samom naslovu, danas vam donosim recenziju NYX-ove Warm Neutrals palete koja je pravi izbor za ovo doba godine. 
Paletu sam dugo želela, a dobila sam je za rođendan, tako da sam je pre ove recenzije testirala nekih petnaest dana, pa slobodno mogu reći da su moji utisci sada već potpuni. :)





Pakovanje palete je od jednostavne crne plastike, bez previše detalja, ali sa svim potrebnim informacijama - baš onako kako smo navikli kada je NYX u pitanju. Mene jedino malo nervira što je plastika visokog sjaja, pa se svaki otisak prsta vidi na paleti, ali nije ni to tako strašno. :)
Nekima će možda smetati i to što paleta nema aplikator za nanošenje senki, međutim meni je to plus, jer se uvek jurim sa tim aplikatorima i na kraju ih bacim jer me nerviraju.

Paleta sadrži 16 senki od po 0.83g, a njena cena je negde oko 2000rsd i možete je kupiti u Alexandar Cosmetics-u.


Kao što i sam naziv palete kaže, u pitanju je nijansa toplih neutralnih tonova i kao takva je idealna za kreiranje raznih jesenjih look-ova. Paleta u sebi sadrži kako mat, tako i sjajne/šimeraste nijanse, tako da je moguće kreirati kako dnevne tako i večernje varijante šminke.




Pređimo sada na pojedinačne nijanse... Podelila sam i u četiri grupe - po redovima.


Prvi red sadrži svetle boje, pogodne za hajlajt ispod obrve ili unutrašnjeg ugla oka. Prva i treća su potpuno mat, dok su druga i četvrta šimeraste. Što se tiče svetlijih nijansi pigmentacija nije baš najsjajnija, ali treba uzeti u obzir i to da je moja koža izuzetno svetla, kao i da su swatchevi rađeni bez baze koja je kada se oko šminka obavezna, čime se automatski pojačava intenzitet senki.



U drugom redu su sve senke osim treće takozvane prelazne nijanse, idealne za senčenje kosti iznad pregiba kapka, dok je treća odlična kao centralna boja za halo smoke eye(videćete na slici ispod).
Kod ovih senki je pigmentacija značajno bolja nego kod senki iz prvog reda. Imaju finu puterastu teksturu, lepo se blendaju, ali se malo više truse, pa preporučujem tapkanje četkicom umesto "skupljanja" kako bi se što manje proizvoda rasipalo.



Treći red je ujedno i moj omiljeni. Opet imamo dve izuzetno mat senke i dve šljokaste, sve četiri su izuzetne pigmentacije i fantastičnih jesenjih boja. Mislim da je svaka reč suvišna i da samo slika može dočarati njihovu lepotu.



U četvrtom redu imamo neke nijanse koje bih ja nazvala pomoćnim nijansama i koje zapravo kompletiraju ovu paletu. Prva i poslednja senka su nešto slabije pigmentacije, ali su veoma korisne pri senčenju oka i daju mu posebnu dimenziju(upravo zbog tog sivkastog, hladnog tona). Druga i treća senka su fenomenalne u svakom pogledu.

I sada, evo jednog halo smokey eye look-a koji sam kreirala samo pomoću ove palete. Kako vam se dopada? Da li želite u budućnosti više postova gde vam pokazujem svoje ideje za šminkanje?

 (prirodno svetlo, hlad)


To bi bilo sve od mene za danas,
pridružite mi se na facebook stranici i instagram profilu gde se družim sa vama svakodnevno.

Do sledećeg posta,
K. ♥

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*