четвртак, 04. август 2016.

Važno obaveštenje - moj You Tube kanal ♥


Drage moje, ovim putem želim da vas obavestim da ću od sada sve svoje aktivnosti premestiti na stranicu Profesionalno šminkanje Katarina Stamenić pa vas pozivam da istu i lajkujete. Blog će naravno ostati tu zbog svih vas koje ga čitate iako ne postujem redovno, a prvom prilikom ću se vratiti i njemu.


 Takođe, pokrenula sam i svoj kanal na kom ću od sada (nadam se) jednom nedeljno sa vama deliti razne šminkerske videe. Budite slobodne, pa mi pišite šta želite da gledate u narednim videima, kao i to kako vam se čini ovaj video.



Možete me zapratiti i na instagramu (@makeup_by_ks) ili dodati na snapchatu (kattystamenic).

Do sledećeg posta,
K. ♥




2 коментара:

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*