уторак, 16. август 2016.

Kako pravilno naneti puder i iskonturisati lice (drogerijski proizvodi)

Ćao drage moje! Ukoliko ste propustile, pogledajte moj novi video i prijavite se na kanal. :)

Ukoliko vas zanima šta sam to od proizvoda koristila kako bih postigla ovaj izgled tena - nastavite da čitate. :) 





                                       

Od proizvoda sam koristila:
♥ Maybelline Baby Skin (plavi) prajmer za lice
♥ Zeleni i narandžasti korektor iz Oriflame paletice (klik na link za recenziju)
♥ Aura Cover me! tečni puder u nijansi 104 Beige
♥ Aura Correct me! tečni korektor u nijansi 301 Vanilla
♥ City Color paletu korektora za konturisanje
♥ Alverde mineralni puder u prahu (nijansa 02 Natural)
♥ Essence Sun Club bronzer u nijansi 01 Natural
♥ Golden Rose Longstay puder u kamenu u nijansi 07
♥ Rimmel Stay Matte u nijansi 001 Transparent
♥ Essence I♥Nude senku u nijansi My favorite tauping
♥Essence rumenilo u nijansi 10 Adorable
♥ Aura highliter u nijansi Golden Spice

To bi bilo sve od mene za danas, obavezno mi pišite ukoliko imate nekih zamerki ili sugestija, i ne zaboravite da lajkujete moju novu stranicu na koju ću prebaciti sve aktivnosti u narednom periodu (Profesionalno šminkanje Katarina Stamenić)

Do sledećeg posta,
K. ♥

2 коментара:

  1. Divan post draga .
    Prvi put sam na tvome blogu . Odličan je <3
    Zaprati me na GFC ako želiš pa mi napiši komentar da ti uzvratim .

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*