среда, 10. фебруар 2016.

Da ili Ne? - La Roche-Posay Effaclar H

Nakon svog problema sa aknama koji je počeo pre sada već skoro dve godine, komercijalne preparate za negu kože sam većinski zamenila medicinskom kozmetikom i to pretežno kozmetikom brenda La Roche Posay - tačnije njihovom Effaclar linijom. Počela sam čuvenom Duo Plus kremom, a kasnije sam otkrivala proizvod po proizvod. Sada, kada sam svoje lice dovela u red, odgovorno tvrdim da hormonska terapija bez prelaska na medicinsku kozmetiku ne bi delovala kao što je delovala u ovoj meri u kojoj jeste.

Danas vam pišem o mom spasiocu kada su perutanje i zatezanje kože (koji su neizbežni) u pitanju.


Verujem da ste sa brendom upoznati, ali nije na odmet da ja još jednom spomenem da je u pitanju dermatološka laboratorija koja nudi veoma široku kolekciju dermokozmetičkih proizvoda.
Konkretno Effaclar linija je stvorena za masnu, osetljivu kožu sklonu nepravilnostima, a ova krema o kojoj danas pričamo je dopunska umirujuća hidratantna nega.


U svojim recenzijama uvek polazim od samog pakovanja, pa ću tako i ovoga puta. Krema dolazi u kutiji, jednostavnog - kako ja to volim da kažem apotekarskog dizajna. Na kutiji su naznačene sve bitne informacije vezane za proizvod.



Sama krema dolazi u tubi koja je istog dizajna kao i tuba njihove BB kreme (nešto više o njoj OVDE) i koju koristim već oko godinu i po dana svakodnevno što dovoljno govori o tome koliko volim ovaj brend.



I sada napokon možemo malo i o samom proizvodu. :) 
Dakle, kao što je već gore navedeno, krema je namenjena masnoj koži koja je krhka zbog proizvoda koji isušuju kožu. Kao što svi vi koji me pratite znate, moja koža je mešovita (masnija T zona i suvlji obrazi, regija oko usana i brada su i dalje pod blagim flekama). Tokom zime, obavezno koristim proizvode sa kiselinama, a oni kao takvi isušuju moju kožu i čine da se ona peruta zbog čega često imam osećaj zatezanja. Ova krema mi pomaže da moja koža bude hidrirana tokom celog dana i da ne osećam to zatezanje. Odlično se pokazala kao podloga za šminku, ali i samostalno. Veoma je lagane teksture, lako se razmazuje, potrebna je mala količina i koža je zaista brzo upija. Čini kožu mekom i momentalno olakšava nelagodnost koju izaziva zatezanje. Prijatnog je mirisa i ne izaziva dodatne nepravilnosti što je veoma bitno.



I za kraj, tu je naravno i sastav kreme.


Sve u svemu, od mene imate jedno veeeeliko DA za ovu kremu ukoliko imate osetljivu kožu koja je u procesu "peglanja". Meni je ovo do sada treća ili četvrta tuba i veoma sam zadovoljna njenim učinkom. Jedina prepreka može biti cena koja je 1780rsd(u Srbotrade apoteci u kojoj ja kupujem inače i koja važi za najjeftiniju u gradu). Konkretno ovaj primerak sam dobila na poslednjoj kontroli kod svoje doktorke, te zbog toga na kutiji piše "not for sale" - dakle proizvod nije PR uzorak i moje mišljenje je skroz iskreno. 
Meni su Effaclar proizvodi spasili lice(da ne kažem život) i trenutno ne mogu da zamislim svoju negu lica bez njih.

Da li koristite LRP kozmetiku? Koji proizvod je Vama omiljen?

Do sledećeg posta,
K. ♥

2 коментара:

  1. Bas se razmisljam oko kupovine ovo kreme jer mi je lice isuseno preparatima za bubuljice..Koza mi je postala mnogo osetljiva pa se plasim prelaska na neke nove proizvode, ova je krema izgleda bas za takvu kozu :)

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*