недеља, 31. јануар 2016.

Farmasi Matte Lipstick with Vitamin E (19)

Ćao drage moje! Danas vam donosim recenziju Farmasi ruža koji sam osvojila u nagradnoj igri kod Tijane, nagradu je dodelila Madamme Farmasi Miljana i ovim putem se obema zahvaljujem. :) 
Ja sam (kao i verovatno gomila devojaka) ove sezone poludela za bordo bojom, od noktiju, preko usana, očiju i garderobe - kod mene je sve bordo. Zbog toga sam se još jednom bordo ružu u svojoj kolekciji posebno obradovala.



Ruž je upakovan u kartonsku kutijicu na kojoj su naznačene sve bitne informacije što je jedan veliki plus. Dizajn kutijice je veoma lep i jednostavan, a sam karton je mat što je veoma lep detalj.


(klik na sliku da uvećate)


Samo pakovanje proizvoda je od sjajne i krte plastike, ali je veoma čvrsto i dobro "naleže", pa ste sigurni da se neće otvoriti u torbi. Možda bi bilo malo lepše da je i pakovanje mat kako bi ispratilo celu priču, ali dobro - ne zameram. :) 


Sam ruž je veoma lep(posebno mi se dopada što je na njemu naznačeno ime firme). Veoma je kremast i lako se nanosi. Na prirodnom svetlu i u hladu, boja je prava boja vina, dok na veštačkom osvetljenju i suncu ima neki "ciklama momenat". Finiš nije potpuno mat, ali je i pored toga ruž veoma dugotrajan i izdržava sigurno 3-4h bez mrdanja. Bez bojazni možete ispijati pića, dok će ukoliko jedete spasti sa usana, ali ujednačeno tako da ga veoma lako možete popraviti u toku večeri.
Ne uvlači se u usne, ali ističe suve delove (što manje više svaki ruž radi) tako da morate lepo pripremiti usne pre nanošenja. Ne isušuje dodatno usne što je plus. :)


Prirodno svetlo bez blica.


Prirodno svetlo + blic.

Sve u svemu, veoma sam srećna što sam dobila priliku da isprobam nešto iz Farmasi asortimana, jer mi zaista nije dostupan u mojoj okolini. Da li imate neku preporuku za mene, šta bih sledeće mogla da probam ukoliko nađem način? :)

Za kraj, prilažem vam i jedan selfie da vidite kako meni stoji ovaj ruž.
Kvalitet fotke je loš(izvinjavam se, zaista imam problema sa opremom), ali je boja ruža realna.


Do sledećeg posta,
K. ♥




*Iako je proiyvod poklon, to nije uticalo na objektivnost moje recenzije.


3 коментара:

  1. Jaoj gospođice jako vam lepo stoji karmin i mnogo sam srećna što vam se dopada :)

    ОдговориИзбриши
  2. Probala sam njihove ruzeve i sasvim su pristojni, ali nesto sto me odusevilo iz njihove kolekcije su cetvorobojne senke. :)
    Uzgred, odlican post. :*

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*