петак, 22. јануар 2016.

Burra - Krem za aktivnu negu područja oko očiju

U pauzi između spremanja dva ispita sam rešila da vam napišem post koji je već neko vreme u pripremi. Oni koji me prate sigurno znaju da sam u društvu još nekih blogerki i novinarki krajem decembra prisustvovala Burra druženju (nešto više o tome OVDE). Tom prilikom smo od Burra tima dobile i lepe poklončiće, a ovom prilikom ću vam predstaviti jedan od njih.



Kao što vidite, reč je o kremi za aktivnu negu područja oko očiju. :)

Najpre, reč proizvođača:

BURЯA Active Age Defense Wrinkle Repair Eye Cream predstavlja osnovu anti-age tretmana za negu i regeneraciju područja oko očiju, kao i predela oko usana. Specifičan kompleks peptida efikasno umanjuje pojavu bora i obezbeđuje osetljivoj koži dugotrajnu hidrataciju, čineći predeo oko očiju svetlijim.

Sastav: kompleks peptida, ekstrakt zelene alge Euglena gracilis, hijaluronska kiselina, beta-glukan, ulja marule i argana. 

* Smanjuje nadutost i tamne kolutove ispod očiju
* Povećava čvrstinu i tonus regije oko očiju
* Vidljivo ublažava postojeće bore oko očiju i usana
* Deluje stimulativno na podizanje energije ćelija kože
* Obezbeđuje visok stepen hidratacije
* Podstiče regeneraciju kože i uklanja znakove umora
*Poseduje antioksidativno dejstvo
(izvor



Pakovanje proizvoda je veoma lepog, jednostavnog dizajna i na njemu su naznačene sve potrebne informacije (klik na sliku da uvećate). 
U pakovanju se nalazi i papir sa detaljnim objašnjenjima za svaki od sastojaka i negu kože generalno što je jedan veliki plus i što me posebno raduje - naročito zbog činjenice da jedna domaća firma prati svetske standarde i od početka do kraja radi posao kako treba.



Tuba je duguljasta, i mekana, tako da se proizvod zaista lepo dozira kroz uski otvor na vrhu.


Što se same primene kreme tiče, koristim je već mesec dana, tako da smatram da sam za to vreme mogla da steknem pravi utisak. Iako još uvek ne spadam u kategoriju (25+) koja je u "obavezi" da koristi kreme ovog tipa, ja sam ih u upotrebu uvela čim sam napunila 20(pre nešto više od godinu dana). Međutim, kreme ovog tipa koristim samo u toku zimskih meseci jer mi je koža oko očiju veoma osetljiva i suva tada. 

Konkretno, ovu Burra kremicu koristim svako veče i po potrebi ujutro/preko dana pre šminkanja(ukoliko planiram neku jaču šminku). Krema zaista prelepo hidrira regiju oko očiju, a ono što sam ja primetila je da se ujutro budim mnogo manje naduvena (delujem dosta svežije i odmornije) nego kada je ne koristim. Problem sa tamnim kolutovima i borama nemam, te tako taj deo ne mogu komentarisati, međutim, sve ostale navedene stavke u potpunosti ispunjava.
Krema je lagane strukture, i zaista je potrebna mala količina (tri tačkice ispod svakog oka - po predlogu Burra tima). Veoma je bitno da kreme za negu regije oko očiju utapkavate kako ne bi bespotrebno razvlačili tu već osetljivu regiju.


Sve u svemu, kada se sve sabere i oduzme, ovo je jedna fenomenalna krema koja će vam zaista dugo trajati, a raditi fenomenalan posao. Plus je što je proizvodi domaća firma koja zaista pazi šta stavlja u svoje proizvode, tako da imate sve moje preporuke.
Ja sam sigurna da ću nastaviti da je koristim, jer efekat koji mi pruža zadovoljava sve moje trenutne potrebe, a sigurno je da nekim delom i preventivno utiče na prve bore. 

Cena ove kreme je oko 1200 dinara, što je u odnosu na količinu i kvalitet proizvoda zaista fenomenalno. Svake nedelje Burra kozmetika ima promocije širom zemlje na kojima se možete upoznati bolje sa proizvodima, a tačne lokacije možete saznati ukoliko pratite njihovu Facebook stranicu.

Još jednom, hvala Burra timu na prelepom druženju i edukaciji. 

Da li koristite Burra proizvode? Koji je vaš favorit? :)

Do sledećeg posta,
K. ♥


* Iako je proizvo PR uzorak, to nije uticalo na iskrenost moje recenzije







7 коментара:

  1. jos uvijek mi nisu potrebni ovakvi preparati ali sam sigurna da je kremica dobra :D
    GIVEAWAY na mom blogu: http://mystiquel0ve.blogspot.ba/2016/01/himalaya-herbals-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična je. I ja sam primetila da sam manje naduvena otkad je koristim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da delimo mišljenje. Mada, u suštini ti i ja iste muke mučimo sa kožom lica, pa se generalno slažemo oko svega. :D

      Избриши
  3. Sve mi je njihovo favorit a oko ove kreme se slažemo totales :*

    ОдговориИзбриши
  4. Ne znam zasto je koristis.Pre 30-e godine uopste ne bi trebali da se koriste anti age preparati a pogotovo ne sa tek 20(i ne znam odakle ti ovo da je sa 25+ "u obavezi",to je mlada koza koja dovoljno brzo proizvodi kolagen i regenerise se).Dovoljna je hidratantna krema i neka maskica s'vremena na vreme.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koristim je zato što mi odgovara i imam potrebu za dodatnom hidratacijom kože oko očiju. :)
      Svako koristi ono što mu odgovara, a opšte je poznato da svi stručnjaci preporučuju nakon 25-e kreme ovog tipa bez obzira na stanje kože.
      Srdačan pozdrav :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*