понедељак, 28. децембар 2015.

Burra druženje ♥

Prošle srede, 23.12. sam imala tu čast da prisustvujem Burra druženju koje je održano u njihovom Dermo centru u Kralja Milutina 32 na Slaviji. Na blogerska druženja sam pre izvesnog vremena prestala da odlazim, ali ovo jednostavno nisam želela da propustim. 
Burra kozmetiku proizvodi naša domaća firma Esensa koja je meni bila najpoznatija po Marisol kapima za nos i raznim dečjim sirupima(koje i sada obožavam), pa me je cela priča oko njihove kozmetičke linije prilično zainteresovala, jer sam uvek za to da se domaće firme podržavaju.


Cela ideja Burra brenda je zasnovana na tome da se ženama vrati poverenje u domaću kozmetiku. Proizvodi su formulisani na bazi peptida koji utiču na metaboličke procese kože i regenerišu je.
Proizvodi (tačnije kreme) su dakle anti-age, mada se neki od njih mogu koristiti i preventive radi što se naročito preporučuje nama koji volimo leti da se sunčamo, a još uvek imamo manje od 25. :) 

Celo druženje je jako lepo osmišljeno. Najpre smo odslušali malo predavanje i naučili mnogo toga, a onda su devojke koje su to želele uživale u masaži lica. Uz pomoć tima stručnjaka smo napravile i personalizovane kreme za lice što je meni moram priznati bilo najznimljivije. Takođe, predstavljen nam je i jedan proizvod koji će se uskoro pojaviti u prodaji i kom se ja lično naročito radujem jer je ceo koncept super zanimljiv. 

Naravno, tu je bilo i prelepo posluženje u kome smo svi uživali. Meni su se posebno dopali roze mafini. :)

Sada prestajem sa pričom i ostavljam vas da uživate u slikama.

Ovde pažljivo slušamo. :D 









"Laboratorija" i kutijice sa  kremicama koje čekaju na dodavanje "naših sastojaka".




Tu su i svi poklončići na okupu.


Za kraj bih samo želela da se zahvalim dragoj Valentini koja me je pozvala na ovaj predivni događaj, kao i celom Burra timu koji nam je ulepšao veče.

Da li ste do sada koristile Burra proizvode?
Nešto više o samim proizvodima ću vam pisati u nekoj od recenzija dok ih malo bolje testiram - za sada sam veoma zadovoljna.

Do sledećeg posta,
K. ♥


* Neke od fotografija su preuzete sa Burra Facebook stranice

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*