петак, 20. новембар 2015.

Malo ćaskanja, obaveštenje + NAGRAĐIVANJEEEEEEE ♥

Drage moje,
Nije me bilo skoro mesec dana i pre nego što se vratim recenzijama osećam potrebu da prvo malo proćaskamo. :)

Kao što verovatno već znate - predavanja su počela i to je primarni razlog mog odsustva. Znam da među blogerkama ima dosta koleginica defektologa, tako da verujem da one znaju kakvi su nam rasporedi i koliko nam je posle serije predavanja i vežbi potrebno samo da se bacimo u krevet i ne ustajemo iz njega do sledeće ture obaveza. 

* slika je preuzeta sa interneta



Ono što sam u svoj toj gužvi želela da promenim je svakako aktivnost na blogu. Dakle, od sada postovi na blogu će biti sigurno svakog petka i/ili nedelje(osim ako neka "viša sila" ne bude uticala na to :D).
 Neke od vas možda i znaju da mi je bio rođendan, samim tim do mene je stigla lepa količina novih proizvoda koje sam što dobila, što sama sebi kupila i koji su svakako zaslužili da budu spomenuti u nekom od postova.
Znate da "new in" postove ne volim da praktikujem. Ne vidim im svrhu, iskreno, tako da će svi proizvodi koji to budu zaslužili dobiti svoju recenziju ili biti prikazani u nekom od šminkerskih postova.

Sada, kada sam već spomenula šminkanje, moram da spomenem i da sam krenula na kurs za profesionalnog šminkera. Jeeeeeej! :)
Kurs je počeo pre dve nedelje, a završava se krajem godine, tako da možete očekivati i više malo ozbiljnijih šminkerskih postova. Jako sam uzbuđena! :) 

I sada... Najslađe za kraj. :)

Imam nešto i za vas, jer nije da nemam povoda za čašćavanje.

Dakle, imaćemo jedno nagrađivanje. Ovoga puta, nagrada će u potpunosti biti iznenađenje. Mogu samo da nagovestim da će sadržati neku sitnicu za uređenje i organizaciju prostora, nešto za slađe učenje i naravno nešto od meni omiljene kozmetike. 


Ukoliko želite da se igrate i osvojite ovaj paketić iznenađenja, ispunite sledeće korake:

1) Lajkujte Beauty World by Katarina S na Facebook-u (OVDE) 

2) Zapratite me na Bloglovin-u (OVDE)

3)  Podelite ovaj post javno na svom Facebook-u i link ka objavi ostavite u komentaru ispod ovog posta

4) Napišite mi šta najviše volite na mom blogu, a šta bi promenile

5) Ukoliko imate Instagram, možete me zapratiti (OVDE) što će vam povećati šansu za nagradu


Igramo se do 10.12. u ponoć, a ja ću na Facebook stranici objaviti dobitnicu, kao i nagradu koju je osvojila. Dobitnica će biti izvučena putem random.org i imaće 24h da se javi, u suprotnom ću birati drugu dobitnicu.
Nagrađivanje važi na teritoriji Srbije, ali ukoliko ste iz neke od okolnih zemalja, a imate način da vam dostavim paket, možete učestvovati. :) 

Prijavite se na fb stranici za obaveštenja, da vam objava o dobitnici ne bi promakla. :)

Do sledećeg posta,

K. ♥




32 коментара:

  1. Nisam znala da ti je bio rodjendan,pa eto sa zakasnjenjem ti zelim srecu i sve najbolje,posteno neznam sta vise volim na tvom blogu,pa ima svega,sve je zanimljivo,odlicne recenzije,neznam sta bih pre pohvalila,samo tako nastavi,pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  2. Volim da citam recenzije i preparata, i svidjaju mi se tvoji postovi. Dekorativa lepo prikazana, po mom ukusu. Srecan rodjendan sa zakasnjenjem i puno srece.

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se najvise dopada sto ima dosta toga o povoljnoj i pristupacnoj kozmetici. Srecan rodjendan sa zakasnjenjem. :)
    https://www.facebook.com/helena.martincevic/posts/10207908956702240

    ОдговориИзбриши
  4. Welcome back!
    Jedva cekam da vidim rezultate kursa :)

    ОдговориИзбриши
  5. Prestala sam da praktikujem ucestvovanje u darivanjima. Tek po nekad se prijavim, ali ovaj put moram posto nisi rekla sta se dobija hahah pa mi je zanimljivo. Ja sam generalno ljubitelj recenzija, njih najvise volim, i svoj blog pisem prvenstveno zbog njih, pa tako i na drugim blogovima pa i tvom najvise volim upravo takve postove. Serovala sam ovde:
    https://www.facebook.com/SuperNova-Kozmetika-421442547943585/

    ОдговориИзбриши
  6. Jedva čakam da me se nekad dočepaš i našminkaš me :P. Sve ostalo znam i u toku sam i srećna sam zbog tebe i ajde da se i igram čisto da delim dalje lepu vest.

    ОдговориИзбриши
  7. Srećan rođendan sa zakašnjenjem! Dopadaju mi se svi tvoji postovi tako da nemam zamerku. Najviše volim recenzije dekorative.
    Fb i Bloglovin: Desanka Savic
    IG: savicdaca
    https://www.facebook.com/desanka.savic.1/posts/485193141684536

    ОдговориИзбриши
  8. Srecan rodjendan Katarina :) Rado citam o kozmetici koja je povoljna a kvalitetna, citam o nezi kose dosta u poslednje vreme jer mi se iz nekog razloga jko susi i naravno o nezi lica :) blog je odlican, nista ne bi menjala! Svidjaju mi se jako oznake sa leve strane jer je jako lako pomocu njih naci odredjene stvari koje me zanimaju! Veliki pozdrav i svako dobro :) <3
    Fb Danijela Bekcic
    Gfc Danijela Bekčić

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaboravih link :D
      //www.facebook.com/danijela.bekcic.7/posts/10206652318399003?pnref=story

      Избриши
  9. Sve je super.Volim da citam o lakovima za nokte.
    Vesna Vucic,VesnaV

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. https://www.facebook.com/vesna.vucic.52/posts/1938071206418854?pnref=story

      Избриши
  10. Srecan rodjendanac od SRCA! :)
    Iskrena da budem Vas blog mi je pre par dana preporucen...nova sam na njemu i za sada me je privuklo mnostvo tekstova - recenzija...veoma lepo i jasno napisanih.
    A sjajna je i ova podela po mesecima, pa kad nesto trazimo lepo odaberemo mesec koji nas zanima! :)

    Nastavljam da Vas pratim i sa uživanjem čitam...a Vi ostanite tako DOBRI i LEPI! :) I SREĆNO na kursu! :)

    FB Katarina Kaća Borić
    Bloglovin: Katarina Boric
    Nemam Instagram :(

    A evo linka sa podelom Vašeg darivanja:
    https://www.facebook.com/katarinaboric951/posts/598670883605004?pnref=story

    SREĆNO od SRCA drage moje dame..devojke i mame!!! :)

    ОдговориИзбриши
  11. Super si samo nastavi!sve o sminkanju je super napisano,to volim kada pises

    ОдговориИзбриши
  12. Srecan to rodjendan zelim...sad sam pocela da citam blog i deluje zanimljivo..ja volim lakove za nokte,ali i sminka nije na odmet :) pozdrav
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1481506478824221&id=100008946495459&pnref=story

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. fb Marina Suncica
      bloglovin Marina Nerandzic ex Kolevska
      ako treba i to ..pozz

      Избриши
  13. Srecan rodjendancic! Kod tebe volim sve da citam,a najvise o dekorativi! :-D https://www.facebook.com/jovana.spasictravar/posts/10203802022686081?pnref=story

    ОдговориИзбриши
  14. Sve je divno, ništa ja tu ne bih menjala! :)
    Ne menjajte se...sem na bolje ako može bolje!
    Zanimljivo...intresantno...i korisno! :)

    I pišite što više o lakićima za nokte...da znamo šta valja a šta ne...ja npr. uvek ali gotovo uvek pogrešim u odabiru! :(


    Fb i Bloglovin: Snezana Rančić

    Link: https://www.facebook.com/snezanarancic39/posts/1689929817911771?pnref=story

    ОдговориИзбриши
  15. Srecan rodjendan sa zakasnjenjem! :) Najvise volim recenzije :) I sve mi je super, nista ne bih menjala :D fb: Jelena Markovic link: https://www.facebook.com/jelena.markovic.526875/posts/10207841290900978?pnref=story

    ОдговориИзбриши
  16. Sve sam uradila :D Uradi sama deo mi je super! I volim recenzije sminke :D FB: Jelena Markovic Bloglovin: Jelena Markovic Link: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=126277607737638&id=100010661985222&pnref=story

    ОдговориИзбриши
  17. Blog sam tek otkrila,iskreno,pocinjem da pratim!
    FB Tanja Tajci Petrovic
    Bloglovin: Tanja Petrovic
    Instagram nemam zasada
    https://www.facebook.com/beautyworldbykatarinas/photos/a.234998223316413.1073741828.234241220058780/551801471636085/?type=3

    ОдговориИзбриши
  18. Najvise volim recenzije nekih proizvoda sa skromnom cenom a koji ipak "rade posao" :) Puno srece u daljem radu!

    ОдговориИзбриши
  19. Pratim sve, uglavnom postove o nezi tela i lica, recenzije i savete.
    FB- Marija Ilic
    https://www.facebook.com/marie.ilic.9/posts/647808485356286
    Bloglovin - marie ilic

    ОдговориИзбриши
  20. Najdraze su mi recenzije dekorative :) Svidjaju mi se i DIY projekti!
    FB: Jovana Veljkov
    BL: Jovana Veljkov
    FB post: https://www.facebook.com/jovanaveljkov/posts/779070878887865?pnref=story

    ОдговориИзбриши
  21. FB:Tatjana Djuricic-Obodjan BL:Tatjana Obodjan Ig:85taca Srecan rodjendan sa zakasnjenjem :) Volim da citam o preparatima tj vase recenzije :) mnogo mi pomaze u odabiru istih :) Sve je lepo samo tako nastavite :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. zaboravih link ka objavi :) evo ovde https://www.facebook.com/tatjana.djuricicobodjan/posts/979064878815778

      Избриши
  22. fb Boško Ana Anči, bloglovin Boško Ana
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=215540995444765&id=100009665971226&pnref=story
    Najviše volim recenzije da čitam, tada pri kupovini proizvoda ne skitam :)
    Srećan rođendan sa zakašnejnjem!

    ОдговориИзбриши
  23. bloglovin je Ana MB, fb je Ana Buculov, instagram nemam...
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1529916520666299&id=100009438961589&pnref=story
    a najvise volim da citam recenzije,pogotovo kada se radi o malko pristupacnijoj a kvalitetnoj kozmetici... mnogo mi pomaze da odlucim sta cu da kupim!
    srecno!

    ОдговориИзбриши
  24. Obožavam tvoje ''Uradi sama '' postove i postove o šminki. Najviše mi se sviđa kada nam lepo na sebi demonstrireš kako sve to izgleda. Menjala ne bih apsolutno ništa :)
    Link do objave nagrađivanja na mom zidu: https://www.facebook.com/milica.milosevicmeseldzija/posts/10205555323428060
    FB: Milica Milošević-Meseldžija
    Bloglovin: Milica Milošević-Meseldžija

    ОдговориИзбриши
  25. Volim kad je blog pregledan a postovi čitljivi, jer sam pre ljubitelj bolje jedan kvalitetni post nedejno, nego svaki dan recimo nekritičko predstavljanje proizvoda i hvaljenje, s obzirom da baš od realne kritike i zavisi da li ću nešto kupiti. Sve to, da je blog ČITLJIV; PREGLEDAN i KVALITETAN sam pronašla na ovom blogu :) pa mogu samo da te usmerim da nastaviš u tom pravcu, što objektivnije, to nama jako puno znači :)

    Link ka podeli: https://www.facebook.com/kakosezove123/posts/10208216731881770?pnref=story

    BL: jassm
    ig: mndra_mja

    Pozdrav i sve najbolje :D

    ОдговориИзбриши
  26. Evo i mene konačno. :D
    Najviše mi se sviđa raznovrsnost proizvoda, pogotovo u poslednjem postu.
    Izgled bloga je lep, pregledan a sadržaj još bolji!
    Želim češće da objavljuješ! :*

    ОдговориИзбриши
  27. Mogla bi boju slova da promeniš, ili je meni prejak monitor pa me od rozih slova malko bole oči :-)
    A najviše mi se sviđaju recenzije, pogotovo nekog proizvoda koji planiram da kupim.
    link pa podeli na fb: https://www.facebook.com/gordana.bogdanovic.39/posts/779915575468661?pnref=story

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*