уторак, 27. октобар 2015.

Eveline Cosmetics - Art Scenic Korektor 2u1 (04 Light)

Zdravo drage moje! Danas vam donosim recenziju još jednog veoma pristupačnog, a veoma dobrog korektora. Kao što u naslovu možete videti, reč je o Eveline tečnom korektoru.
Ukoliko ste kao i ja svetlog tena, večito umorne i neispavane, nastavite da čitate recenziju. :)



Proizvod dolazi upakovan u kartonsku kutijicu zlatne boje sa crnim detaljima koja daje određenu dozu luksuza, pa zapravo imate osećaj da je reč o nekom dosta skupljem proizvodu. Na kutiji su naznačene neke bitne informacije poput karakteristika proizvoda, sastava, nijanse, roka trajanja i slično. Bitno je naglasiti da karakteristike proizvoda ne postoje na srpskom, već da je na nalepljenoj deklaraciji naznačen samo uvoznik, kao i rok trajanja. Meni lično to ne smeta, ali verujem da bi onima koji nisu poznavaoci engleskog jezika to eventualno predstavljalo problem.
(kutiju nisam slikala sa svih strana, jer je izuzetno nezgodno s obzirom da reflektuje svetlost, ukoliko je nekome bitan sastav, dodaću ga na kraj teksta)



Sam proizvod dolazi u (kako ja to volim da kažem) "sjaj" pakovanju. Dakle, poseduje i aplikator koji je veoma zgodan za nanošenje proizvoda na lice, ali ipak za blendanje preporučujem ili sunđerče ili prste (u zavisnosti od toga šta više preferirate).


Ono što ovaj proizvod izdvaja od ostalih koje sam ja do sada probala je to što on u sebi sadrži šljokice(sedef). Znam da pomisao na šljokice ispod očiju zvuči strašno, međutim one su toliko diskretne da se i ne primećuju, već samo daju lep odsjaj regiji ispod očiju i odmoran izgled što je verujem svima nama koji spavamo po 5-6h preko potrebno. Proizvod je malo gušći, ali se lepo stapa sa kožom i traje bukvalno ceo dan. Ja ga lično setujem puderom u kamenu, ali ukoliko ne ostajete ceo dan van kuće, setovanje možete i da preskočite. :)
Na slikama ispod možete videti nijansu, (nadam se) strukturu, kao i moć prekrivanja. Takođe, veoma je bitno da vam predeo oko očiju bude hidriran pre svakog šminkanja kako proizvod ne bi isticao suve delove. :) 




Sve u svemu, ovo je jedan zaista odličan korektor čiju ću kupovinu sigurno ponoviti kada ovaj primerak potrošim. Cena je oko 300 dinara, a sadrži 7ml. Moj je u najsvetlijoj nijansi, postoje još 2 nijanse.

Eveline dekorativa mi je iz dana u dan sve zanimljivija. Imate li neki favorit koji bi mi preporučile da isprobam? Pišem listu. :) 

Do sledećeg posta,
K. ♥






8 коментара:

  1. Nisam probala do sada, moraću to da promenim :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odmah me je odbilo to što ima sjaja u korektoru. Mada, deluje mi da nije sjajan kada se ublenda, tako da je sjaj možda samo zbog dodatog silikona. Moraću da pogledam uživo :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ni ja ne volim sjaj ko ni lija u korektoru ali Eveline me do sada nije razočarao pa verujem da bi mi i ovaj proivod odgovarao. ja ti mogu preporučiti uljani gel za tuširanje, maskaru, alajner jer znam da ih voliš a ovaj njihov je genijalan jer ga čak i ja umem namazati, lakove za nokte, piling pod tušem protiv celulita i tako :)

    ОдговориИзбриши
  4. Imam ga i trosim obilato:)Sjajan korektor,i nema nesto tog sjaja kad se fino izblenda sve

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je. :)
      Da, mada opet ostane ta neka blistavost. Zaista su dobar posao napravili kada je taj korektor u pitanju. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*