петак, 02. октобар 2015.

Da ili Ne? - Rimmel Stay Matte (001 Transparent)

Kao što vidite, rešila sam da uvedem (hajde da to tako kažem) novu rubriku na blogu. Zamisao je da recenziram neke popularnije proizvode kako bismo zajedno zaključile da li oni vrede ili ne vrede. 
Naravno, pre svake recenzije (ovog ili bilo kog drugog tipa) pročitajte nešto više o mojoj koži ovde kako biste znale da li nam se tip kože poklapa i da li moje mišljenje možete smatrati relevantnim.



Kao što i u naslovu vidite, danas pričamo o Rimmel Stay Matte kompaktnom matirajućem puderu - proizvodu koji su jedni dizali u nebesa, dok su ga drugi upoređivali sa brašnom. 
U kojoj sam ja grupi, saznaćete ukoliko pročitate post do kraja. :) 


Počećemo, kao i uvek od pakovanja. Sam puder dolazi u plastičnoj, pomalo neuglednoj kutijici što meni lično ne smeta. Volela bih da je kutijica malo izdržljivija i da se ne lomi tako lako. Proizvod dolazi u količini od 14g što je sasvim pristojna količina. Pakovanje pudera ne sadrži nikakav aplikator(sunđerče) što meni takođe ne smeta, ali bi mi svakako bilo draže da on postoji.
Sve bitne karakteristike pudera su naznačene na poleđini kutije.

(klik na sliku za uvećanje)

E, sada... Ukoliko niste pročitale nešto više o mojoj koži sram vas bilo. Šalu na stranu. :)
Moja koža je mešovita, dakle T-zona je masnija, obrazi su normalni, ponekad suvi. Bubuljice nemam, ali imam flekice. 
Od pudera u kamenu(pudera za matiranje) samim tim i ne tražim neko veliko prekrivanje, dovoljno mi je da me lepo zamatira i stopi svu šminku na licu(znate na šta mislim).

Kada sam birala nijansu svog Stay Matte-a, nisam se ni sekunde dvoumila oko izbora nijanse. Iako su sve poprilično slične, išla sam na sigurno i uzela nijansu 001 Transparent. Po pravilu, ovo je nijansa koja odgovara svima jer je (kao što joj i naziv kaže) transparenta. Međutim... nije. 
Puder ipak malo prekriva i nije transparentan, ali i kao takav sasvim sam sigurna može odgovarati većini devojaka sa našeg podneblja(u tu grupu ne svrstavam one što su tokom cele godine reš pečene, one su posebna vrsta). Za mrvicu više onima sa žućkastim tenom.



Prvu kutiju ovog pudera sam kupila pre tačno godinu dana. Trenutno trošim četvrtu. Koristim ga pri apsolutno svakom šminkanju i preko dana, ali i uveče. U zavisnosti od podloge (tonirane kreme, pudera) prosijam nakon 6-8h što je i više nego odlično. Ako sam ceo dan van kuće, dovoljno mi je samo jedno popravljanje (ukoliko su vremenski uslovi napolju normalni, naravno)

Cena pudera je u Lilly i DM drogerijama oko 600 dinara. U Mauricius parfimerijama je on znatno jeftiniji - čini mi se da je redovna cena 440, a kada su popusti može se kupiti i za 360 dinara što je i više nego povoljno ako uzmemo u obzir da jedna kutija pudera u proseku traje tri meseca.

I da zaključimo... Rimmel Stay Matte je što se mene tiče jedno veliko DA!
(na delu ga možete videti ovde)

Da li ste ga vi koristile? Kakvi su vam utisci?

Pišite mi.

Do sledećeg posta,
K. ♥




4 коментара:

  1. Koristila sam ga jako dugo, ali ipak mi ne matira lice dobro kao Essence ouder u kamenu, pa da i ne kupujem. I ja bih voljela da je pakovanje mrvicu kvalitetnije, jer mi se jako često znao slomiti :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam Essence koristila dok je još bio u prahu ni ne sećam se efekta toliko dobro, mogla bih kupiti i tu verziju u kamenu ponovo. :)
      Pakovanje je baš loše, ali oprostićemo mu za toliko :D

      Избриши
  2. Za moje lice nije se baš pokazao najboljim tokom ljetnih dana (iako sam ja suha), prosijavala sam se poslije 2-3-4 sata sa njim... :((((((( Sad ga čekam kad zahladni baš opet da ga testiram! :DDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja se leti nisam baš šminkala, zato sam i napisala da mi u normalnim vremenskim uslovima toliko drži. :D
      Javi kako ti se dopada u hladnim uslovima. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*