уторак, 13. октобар 2015.

Beauty UK Posh Pallete - Masquerade

Ćao drage moje! Za danas sam vam pripremila jednu brzinsku recenziju palete senki koja je veoma popularna po blogovima. Ukoliko vas zanima šta ja mislim o njoj, nastavite da čitate. :) 



Kao što u naslovu vidite, reč je o Beauty UK paleti u nijansi Masquerade. Sve Posh palete dolaze u belom, poprilično skromnom pakovanju i svaka sadrži po 10 nijansi. Pakovanje sadrži i malo duguljasto ogledalo(ispod dela na kome piše "posh palette"). Takođe, uz paletu dolazi i aplikator koji sam ja negde zagubila.
Na poleđini su sve bitne informacije.



Nijanse su u paleti poređane u dva reda, rekla bih nasumično, jer lično više preferiram kada su nijanse poređane po nijansama od najsvetlije do najtamnije, ali to je već neka druga priča. :) 


Sve nijanse su šljokičave(sedefaste), ali to nije preterano vidljivo po nanošenju, poprilično je suptilno i svedeno. Svetlije senke su prilično slabe pigmentacije, dok su tamnije sasvim fine pigmentacije. Kako ih koristim uvek uz avon bazu to mi ne smeta. Senke se ne sakupljaju u pregibima, ali se pri nanošenju truse.
Ako u obzir uzmemo cenu palete, ja ovo neću uzeti za zlo. :) 

Pređimo na swatcheve - svi su rađeni sa Avonovom bazom na direktnom dnevnom svetlu.

Prvi red:




Kao što vidite, svetlije nijanse su nešto slabije, ali morate uzeti u obzir i to da je moj ten izuzetno svetao, pa one ne mogu u potpunosti doći do izražaja.


Drugi red:





Sve u svemu, kada sve saberemo i oduzmemo, rekla bih da je ova paleta skroz dobra investicija za neke svakodnevne varijante i kombinovanje sa nekim drugim mat senkama. Samostalno, ona ne ispunjava sve moje zahteve kada su senke u pitanju, ali za taj novac (nekih 700 dinara kada preračunamo) zaista ne mogu da joj zamerim ništa.
Na žalost, u Srbiji nje nema u prodaji, ali je u Crnoj Gori i Hrvatskoj dostupna u drogerijama.

Da li ste probale BeautyUK palete? Kako vam se dopadaju?
Ako niste, da li bi kupile?

Pišite mi. 

Do sledećeg posta,
K. ♥

6 коментара:

  1. Paleta izgleda jako lijepo, najviše mi se sviđa druga nijansa u drugom redu, ali im je pigmentacija poprilično razočaravajuća. Slažem se da je dobra za svakodnevnu šminku, ali ništa posebno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za te pare i nisam puno više očekivala, iskreno. Fine su mi neke nijanse, a neke su mi totalni promašaj. Može da se iskoristi u kombinaciji sa nekim boljim senkama, ali nije to to ovako samostalno - bar ne za moje kriterijume. I meni je druga nijansa u drugom redu favorit. :)

      Избриши
  2. Izbor nijansi mi je čudan nekako :) Dobro je da ih nema kod inače bi bilo gomilanja paletica :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste malo čudan, ali je simpatična paletica. Lepo je imati je iako nije nešto. :D

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*