среда, 07. октобар 2015.

Avon baza za senke - Eye shadow primer, light beige

Mučite se sa senkama slabe pigmentacije, kapci su vam masni, pa senka spadne posle sat vremena?Na pravom ste mestu! :)


Zvezda današnjeg posta je čuvena Avonova baza za senke. Ona nam dolazi u prepoznatljivoj crnoj Avon kutijici u kojoj se krije staklena teglica (čiju zapreminu na žalost nisam mogla pronaći). Sve bitne informacije su naznačene na pakovanju, a samo pakovanje je veoma kvalitetno i podseća na neke dosta skuplje proizvode.




Proizvod kod nas postoji u jednoj nijansi(light beige) koja je savršena, jer zapravo veoma dobro neutrališe i kapilare na kapcima. Struktura baze je veoma kremasta i lako razmaziva, pa je zaista mala količina potrebna za prekrivanje celog kapka.



Baza poprilično pojačava pigmentaciju senki, ali i njihovu trajnost na kapcima. Iako moji kapci nisu masni, često mi se dešavalo da mi senke posle nekog vremena izblede. Od kako sam pre nešto više od dve godine otkrila ovu bazu - to se više ne dešava.

Prvi put sam vam bazu spomenula u ovom postu gde je takođe možete videti na delu.


Kako bih vam pokazala razliku u pigmentaciji sa i bez baze, na gornju polovinu(iznad linije) sam stavila bazu, dok na donju nisam. Namerno sam koristila senke nižeg cenovnog ranga, jer smatram da su to zapravo senke koje većina nas koristi na dnevnoj bazi. Mislim da je razlika u pigmentaciji više nego očigledna.


Sve u svemu, ovo je jedan veoma povoljan proizvod, prelepe strukture, odlične pigmentacije i savršenog učinka, pa ukoliko niste do sada probale, imate moju iskrenu preporuku.
U zavisnosti od kataloga varira i cena, ja sam je u poslednjem platila čni mi se 250 dinara. Često je na sniženjima, tako da vam savetujem da je tada i lovite. :) 

Da li ste probale ovu bazu? Kakvi su vaši utisci? 

Pišite mi, svaki komentar, kritika i ideja za naredni post su dobrodošli. :) 

Do sledećeg posta,
K. ♥




6 коментара:

  1. Avonova baza je zaista i više nego odlična, rado je koristim :)

    ОдговориИзбриши
  2. Probala sam je i obožavam je :) Kapci su mi suvi tako da uvek pre nanošenja i make upa nanesem kremu i na kapke, inače kvalitet višestruko nadmašuje cenu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da delimo oduševljenje. Slažem se za cenu skroz. :)

      Избриши
  3. Baš sam nedavno i ja pisala o njoj i slažem se da je odlična. :) A kupila sam je ponovo u poslednjem katalogu, za 250 din. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Treba je loviti na sniženjima definitivno. Drago mi je da delimo mišljenje o njoj, zaista :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*