понедељак, 05. октобар 2015.

Aura Correct Me! tečni korektor (301 Vanilla)

Danas pričamo o proizvodu koji me je doslovno oborio sa nogu. Prošle godine u otprilike ovo doba zainteresovala sam se za tečne korektore, gledala sam gomile tutorijala u kojima je "trouglić ispod oka" bio obavezan i jednostavno sam i ja želela nešto takvo kako bih mogla da se igram. 
Dugo sam razmišljala koji korektor da kupim, jer do tada i nisam imala neko preterano iskustvo sa tečnim korektorima. Međutim, dok sam se ja premišljala stigao je (tada) novi Aura korektor i izbor je pao na njega - kako zbog toga što je domaći proizvod pristupačne cene, tako i zbog recenzija drugih blogerki koje su imale priliku da ga probaju među prvima. 




Proizvod dolazi u kako ja to volim da kažem "sjaj bočici", baš kao i njihovi tečni mat ruževi (o njima nešto više ovde, u istom postu možete videti i korektor na delu).
Aplikator je lep i funkcionalan, mada bi možda mogao biti za mrvicu mekši s obzirom da se koristi na osetljivom području ispod očiju. 
Na pakovanju su naznačene neke osnovne informacije.


Kao što možete videti i u naslovu, moj korektor je u nijansi 301 Vanilla. Iako je to najmanji broj, nije i najsvetlija nijansa - odnosno, jeste najsvetlija ukoliko uzmemo u obzir nijanse žućkastog podtona (mada su i dalje one hladnije svetle svetlije od ove - ako me razumete).
Inače postoji u 6 nijansi i rekla bih da su sve savršeno prilagođene našem podneblju.



Kao što sam već rekla ovo je veoma svetla nijansa žućkastog podtona. Kremaste je strukture i ne uvlači se u borice oko očiju. Savršeno se stapa sa kožom.  Za mrvu je svetlija od mog tena i kao takva se odlično pokazala za posvetljivanje, zahvaljujući žućkastom podtonu je savršen za neutralisanje ljubičasto plavičastih "momenata" na podočnjacima. :) Ne isušuje kožu i kada se setuje puderom u kamenu traje ceo dan.Ne preporučujem ga za nepravilnosti poput bubuljica i flekica, za to su ipak bolji korektori u stiku.

Sve u svemu, imate moje tople preporuke za ovaj proizvod ukoliko tragate za povoljnim, a kvalitetnim tečnim korektorom - nisam ga bez razloga svrstala u favorite prošle godine. Ja trenutno privodim kraju drugu bočicu i sigurna sam da ću ga ponovo kupiti, jer verujem da proizvod ovog kvaliteta za cenu od oko 400 dinara neću nigde naći.

Da li ste probale Correct me! korektore? 
Kakvi su vaši utisci? 

Pišite mi,
K. ♥

8 коментара:

  1. 1000 korektora probala i Aura mi definitivno najbolje od svih legne na područje ispod očiju!!! Magično mi odgovara i luda am za njim..... zalihe idem preko granice da kupim! :DDDDDDDDDDD

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam ga probala, na WL mi je tako da će doći na red jednom :D

    ОдговориИзбриши
  3. Imam istu nijansu, zadovoljna sam ne mogu reći ali kako imam malo jače izražene i tamnije podočnjake neće uvek besprekorno da mi ih prekrije, ali jedan od naj koji sam probala :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, on je više za osveženje te regije ispod očiju, za neke jače i tamnije podočnjake su ipak neophodni oni rozikasti korektori sa jačim prekrivanjem kako bi neutralisali, pa preko njih neki laganiji ovog tipa. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*