недеља, 27. септембар 2015.

Proizvod koji je obeležio leto - Akvabent Aktivni kiseonik

Iako u proteklih sedam meseci nisam pisala (o tome nešto više ovde), blogove sam vrlo redovno pratila. Početkom leta, zavladala je opšta histerija. Svi su pričali o toj "čudesnoj vodici sa mirisom sirćeta", a ja sam sebe ubeđivala da je to samo još jedna u nizu gluposti koje nam se plasiraju. Međutim... podlegla sam opštoj histeriji i to onda kada sam na zvaničnoj stanici Aktivnog kiseonika videla da su proizvodi dostupni i u radnjici koja mi se nalazi bukvalno ispred zgrade. Otrčala sam odmah da kupim, a sve ostalo je istorija... :)





Hajde prvo da vidimo šta proizvođač kaže o svom proizvodu (slike su preuzete sa njihove facebook stranice - klik na sliku da uvećate):





Kao što vidite, proizvod je zaista multifunkcionalan. Verujem da mnogima zvuči pomalo pretenciozno kada kažem da je ovo proizvod koji je obeležio leto, ali verujte da je zaista tako.
Proizvod sam najviše koristila za osvežavanje lica. Nisam se fokusirala na jutro ili veče, već sam prskala lice kad god sam za tim osetila potrebu. Iskreno, u periodu velikih vrućina druge proizvode za negu lica i nisam koristila. Osim što mi je lice sada vidno čistije, ten ujednačeniji, a T-zona manje masna, ova "čudotvorna vodica sa mirisom sirćeta" je bila odličan saveznik i na plaži, ali i posle nje, jer je savršeno umirila svaku iritaciju na licu i telu. Pre šminkanja ga takođe koristim.
Takođe, odlično se pokazao i kod povreda (prvi odlazak u teretanu je rezultirao modricom preko celog lista - ne pitajte). Uglavnom, na povređeni deo noge sam prskala aktivni kiseonik kad god sam se setila i zaista, modrica je u rekordnom roku nestala bez ikakvih posledica. 
Ni ovo leto nije prošlo bez problema sa alergijama, tako da je kiseonik i u tom segmentu mog života dobio veliki plus. Svi vi koji imate polenske alergije verovatno znate koliko je iritantno kada vas "svrbe" grlo i nepca. Jedan dan sam se setila da aktivni kiseonik možemo prskati i u grlo i pokušala sam, jer sam bila zaista očajna. Posle par minuta "svrab" se smirio. Ja - oduševljena!
Bio je i najbolji drugar tokom svih ispitnih rokova, jer me je osvežavao(čitaj: razbuđivao) u vrelim noćima provedenim uz knjigu - tu je kupio svu moju ljubav. ♥

I sada, da ne bih ja vama do prekosutra pisala sve namene i to koliko sam oduševljena, mislim da je najbolje da sami probate i uverite se.
Ono što je sigurno je da ja već skoro 3 meseca jednostavno MORAM da imam aktivni kiseonik i da ne mogu da živim bez njega(ljubav sam prenela i na ostatak porodice).


Ambalaža proizvoda je zaista funkcionalna, naznačene su sve bitne informacije, a pumpica lepo i ravnomerno raspoređuje proizvod po licu.


Za jednu bočicu proizvoda ćete izdvojiti oko 500 dinara(ja sam ga platila 470), u zavisnosti od mesta kupovine što je i više nego povoljno za proizvod ovog kvaliteta.

Da li ste probale aktivni kiseonik? Delimo li oduševljenje?
Ako niste probale, šta čekate?!

Pišite mi,
K. ♥




4 коментара:

  1. Nisam probala ovaj kiseonik, ali sada ću da razmislim o kupovini. Možda su mi promakli neki postovi, odmah da se ogradim, ali od onih koje sam videla, ni jedno mišljenje do sada mi nije bilo relevantno. Tako da, hvala draga na postu, da čujem mišljenje od nekoga u koga imam poverenja. Mrtva sam ozbiljna za sve napisano :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam imala predrasude na početku, ali veruj mi da je sjajna stvar. Vredi dati mu šansu. :)

      Избриши
  2. Meni se čini zanimljivim i rado bih ga probala, a vjerujem da uskoro hoću :)

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*