понедељак, 28. септембар 2015.

Aura Absolute Matte (612 Matte Mess) - Savršeni jesenji karmin? (+ predlog jesenjeg makeup-a)

Ponedeljak, kiša, magla, ja sedim i učim sociologiju. Pogled mi odluta ka koferu sa šminkom, posežem za četkicama i nakon 20-ak minuta ja imam komplet šminku i materijal za (ne)planirani post.
Okej, okej. Prestajem sa pripovedanjem. 
Danas vam donosim recenziju mog omiljenog jesenjeg karmina uz predlog šminke sa kojom ga najčešće kombinujem. Boja karmina je ispala prilično realno na slikama, dok je šminka na licu nešto manje vidljiva zbog lošeg osvetljenja(blic "pojede" konture, a prirodnog svetla nema, pa smo improvizovale nešto - hvala seko na pomoći! ♥).
Aliii... :)

Pre nego što vidite slike kompletne šminke, želim da vam kažem par reči o zvezdi ovog posta. Kao što u naslovu vidite, reč je o Aurinom mat tečnom ružu u nijansi 612 Matte Mess.






U pitanju je jedna lepa ljubičasto ciklama nijansa za koju verujem da pristaje svakome, ali i da će na svakome izgledati drugačije što zavisi od boje kože i usana. Lepo se i lako nanosi iako je formula nešto ređa. Potrebno ga je nanositi u više slojeva, ja ga lično nanosim u tri. Pre nanošenja sledećeg sloja neophodno je sačekati da se prethodni osuši. Proizvod na usnama traje čitavu večnost, preživeće i iće i piće, ali i ljubljenje. Međutim, neophodno je da usne pre nanošenja budu savršeno pripremljene jer veoma ističe suve delove što deluje ružno.
Kada se skida, skida se ravnomerno, najpre sa sredine usana, tako da bi bilo pametno imati ga uz sebe "za ne daj Bože".
Dolazi u klasičnoj "sjaj" bočici od 7ml sa preciznim aplikatorom, a rok trajanja od otvaranja proizvoda je 24 meseca i za njega ćete izdvojiti oko 500 dinara (cena varira u zavisnosti od mesta kupovine).
Svakako, ovo je jedan od onih proizvoda koje morate imati u svim nijansama. :)

A sada malo mene u ulozi "modela" i "šminkera" (pa ja sam 2u1! :D)





Ostatak šminke koju sam koristila:

Lice:
- Noreva tonirana krema (svetlija) kao podloga preko celog lica
Aura Cover me na nepravilnosti (ožiljke, fleke)
- Aura Correct me korektor u nijansi 301 Vanilla kao hajlajt ispod očiju, na bradi i nosu
- Rimmel Stay Matte u nijansi 001 Transparent za setovanje/matiranje
- Flormar Pretty Compact Powder u broju 194 umesto bronzera
- Essence silky touch blush u nijansi 50 sweetheart

Oči:
-Essence Quattro Eyeshadow u nijansi To Die For 05 (koristila sam samo ovu drugu po redu, rozikastu senku)
- Essence ajlajner
- Aura maskara Look of passion - Volume
- Oriflame The One kohl eye pencil u nijansi Nude

Usne:
- Aura Absolute Matte u nijansi 612 Matte Mess






To bi bilo sve što se današnjeg posta tiče. Koji je vaš omiljeni jesenji karmin? Da li ste već probale ove lepote od karmina? Kakvi su vaši utisci?
Imate li vi neku omiljenu nijansu koju bi meni preporučile?

Pišite mi, čekam vaše predloge, komenare i sugestije.

Do sledećeg posta,

K. ♥

10 коментара:

  1. Hoću i ja Auru :( ta nijansa mi se najviše dopada, a tebi odlično pristaje :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! :)
      Što se Aure tiče, ako hoćeš javi mi se na fb, pa da sredimo da dođe i do tebe neki njihov komad. :*

      Избриши
  2. Одговори
    1. Divan je zaista, prava jesenja nijansa.
      Drago mi je da delimo oduševljenje. :)

      Избриши
  3. Da mi je barem 50% tvog umeća poziranja gde bi mi kraj bio... Divim se tvojim fotkama, divim, to znaš. Našmikala si se fenomenalno, mogla bi češće oči da šminkaš, istakni ženo sve kad je lepo! :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma kakvo crno umeće... :D Voli me aparat, ništa drugo. :)
      Šminkam se, šminkam, kreće moje doba godine. :D
      Hvala lepo za ovo "lepo". :) :*

      Избриши
  4. Da meni ovako stoji odmah bi kupila taj karmin. :) Stvarno ti savrseno stoji!

    ОдговориИзбриши
  5. Mislim da ovaj karmin nikom ne stoji kao tebi, stvoren je za tebe, ti sve lepsa ili je do lokni? 😅 :*

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*